Oktober 2020❤️

Het wachten is inderdaad zoooo frustrerend! Ik wil gewoon die echo, *zucht*. Net weer een klein beetje bloedverlies maar maak me er nu iets minder zorgen over dan de laatste keer, toen was het veel meer. Verder voel ik me ontzettend zwanger en was de test van vanmorgen weer super positief. Nog 5 nachtjes slapen tot de echo!

Bloed verlies klinkt niet fijn. Maar positief blijven. 
Dus al veel zwangerschap kwaaltjes? 
Ik zelf heb eigenlijk nog nergens last van alleen wat moe. 

Hier ook erg zere borsten.. En mijn buik is zo opgezet dat het lijkt alsof ik al 12 weken zwanger ben.. misschien omdat het de 2e? Sinds vannacht last van menstruatieachtige krampen.. maak me natuurlijk gelijk druk... maar lees ook dat dat juist goed kan zijn en je baarmoeder dan groeit. Iemand ervaring mee?

Anneannes, ik herken dat menstruatieachtige gevoel wel ja, kan inderdaad zijn door t groeien van de baarmoeder. 
Tjs, gefeliciteerd! Nog even wachten op de echo...
Nokia , hopelijk snel de echo voor jou.

Hier vanochtend een echo gehad, was allemaal goed. Hartje zien kloppen, wel kwam de meting uit op 6+3 in plaats van 7+2. Maar wie weet veranderd dat nog met de termijnecho.  Ik heb nu gelukkig wel de misselijkheid wat onder controle, weet een beetje wat ik wel en niet kan verdragen van eten.

Da's allemaal echt milimeter werk, ze zag ook niet duidelijk hoe het hoofdje lag en hoe de rest van het lijfje lag. Volgens mij was dat bij mijn vorige zwangerschap ook, dat ik eerst minder ver werd gezet en vervolgens met de termijnecho weer een dag of 5 verder was. Dan kunnen ze het toch net wat exacter meten.

@Biscuitje 
wat fijn dat de echo goed was! konden ze bij jou al een uitwendige echo doen? 
Ik heb over anderhalve week een afspraak staan, ook zo 6/7 weken gok ik (had geen regelmatige cyclus dus nog beetje onduidelijk hoelang ik al zwanger ben)
Hoop dat je misselijkheid wegblijft of in ieder geval onder controle! Vandaag voor het eerst echt afkeer gehad van bepaalde dingen qua eten. Hoop dat het daarbij blijft ;)

Terug
Bovenaan