Oktober 2020❤️

Dreamer,  nog even geduld dus tot de echo. Maar zo te horen begin je al duidelijk kwaaltjes te krijgen!   Bij mij was trouwens een inwendige echo.

Hier dinsdag met afvegen wat bloed aan mijn papier dit was naar 3 keer vegen ook weg verder geen bloed meer gehad 
Maar de symptomen die ik zondag en maandag had("hoofdpijn onwijs zere tempels en stevige borstwn) zijn ook een stuk minder wel gisternacht en vanacht als ik wakker werd beetje misselijk en pijnlijke tempels.
Verder op en af menstruatie achtig kramp.. 
Ben best ongerust nu. Hang liever ziek zwak en misselijk boven de pot dan dit..
In mei vorigjaar een miskraam gehad. Heeft best een poos geduurt voor ik weer zwanger ben wil zo graag dat dit goed gaat. Heb dinsdag bij de gynaecoloog nog wel een echo gehad maar was zo vroeg nog ze zacht een vrucht zakje en iets er in maar te klein nog was 5.1wk 

Sammerd,  gefeliciteerd!
Mienmien, probeer je niet al te ongerust te maken, hoe moeilijk dat ook is.. ik voel ook vanalles, de ene keer heel misselijk en de volgende ochtend ineens amper ergens last van. Zolang het niet doorzet in krampen en flink bloedverlies, zit het hopelijk allemaal goed. 
Wanneer heb je je volgende echo? Sterkte met wachten!

Biscuitje wat fijn dat je een goeie echo had! Kun je weer wat meer ademhalen :)
Sammerd gefeliciteerd! We hebben dezelfde uitgerekende datum :)
Mienmien bij mij kunnen de kwalen ook erg wisselen! Ik ben meestal misselijk maar af en toe een dagje niet. Nu ben ik vooral erg moe. Ook heb ik wat bloedverlies gehad maar de testen blijven positief. De enige manier om de zorgen echt weg te nemen is door de echo, dus proberen nog even af te wachten. Al is dat erg frustrerend!
Hier nog 3 nachtjes slapen tot de echo

Vraagje: 
Iemand nog meer last van uitslag? Heb met deze tweede zwangerschap veel last van.uitslag vooral op mijn hoofd. Zal wel door de hormonen komen. Maar was wel benieuwd of er meer dames hier last van hebben?! 
En wat doen jullie er aan?

Terug
Bovenaan