Oktober 2020❤️

Hoi allemaal! 
Ik sluit me ook aan bij de groep..
eind oktober verwachten wij een kleine, na 2 jaar proberen en ziekenhuis bezoeken. Is het toch nog gelukt op de natuurlijke manier ! 
hiervoor een zwangerschap gehad , waarvan het hartje is gestopt met 9 weken , en we erachter kwamen met de 3mnd echo.
nu 17 maart pas de echo, dus t blijft spannend.. 

Halloooo allemaal,
wij hebben afgelopen week de eerste echo gehad. Hartje klopte mooi en verder zag het er goed uit. Ik was toen iets meer als 7 weken. Morgen alweer naar de 8 weken. Toch blijf ik wat bang dat het hartje straks niet meer klopt bij de eerste termijnecho over drie weken. Geen idee waar dit vandaan komt, misschien door ervaring van anderen. Als je eenmaal een kleine garnaal met een hartje gezien hebt dan ben je meteen eraan gehecht haha. Iedereen veel succes en plezier met de eerste echo want dat is wel echt bijzonder!

Ik had vanochtend beetje roze afscheiding bij het afvegen, net een streepje bruin bij afvegen maar ook echt alleen bij afvegen, tis bijna niet noemenswaardig maar toch spannend... Donderdag eerste echo ben nu 6 weken
Hebben mensen dit vaker gehad?

Heb nog steeds niet veel klachten van de zwangerschap dus dat geeft ook geen indicatie 

Toch wel aardig wat miskramen gezien in omgeving of stil geboortes, dat maakt dat ik het nog niet altijd geloof dat ik zwanger ben en het vanzelfsprekend altijd maar goed is..  Hopen dat de eerst echo goed is hoop dat ik het daarna allemaal wat echter vind 

@cardiozuster 
Ik had toevallig net bij het afvegen een beetje lichtroze.. In een boek wat ik heb staat dat in begin van de zwangerschap bruin of roze bloedverlies goed kan voorkomen omdat je baarmoedermond beter doorbloed is. Dit hoeft dus in eerste instantie niets iets verontrustends te zijn. Zodra het echt rood bloedverlies wordt of heel veel zou ik zelf even aan de bel trekken. 
Ik ben ook 6 weken (denk ik) volgende week pas echo met 7 weken. Jij veel succes  hoop op mooi nieuws voor je!
@Nathalietjeee
snap je onzekerheid soms klampt die mij ook aan; is de eerste echo wel goed? geen bbz? wat als wat als... Zeker als je al eerder zoiets naars hebt moeten meemaken denk ik dat het heel lastig is :(
Probeer er zelf niet te lang mee bezig te zijn. Heel cru gezegd het kan op ieder moment in de zwangerschap fout gaan, maar ook al je kindje geboren is zijn er zoveel beren op de weg. Hoop dat je je rust kan bewaren en je volgende echo goed is!

Bedankt dreamer. Dat is geruststellend... Hopelijk donderdag een beetje duidelijkheid heb totaal geen klachten dus ik hoop maar dat alles goed is, voel me niet anders dan anders 

Cardiozuster, bloedverlies kan echt van alles betekenen. Zeker als het een beetje lichtroze is. Als je echt veel bloed en stolsels verliest dan lijkt het minder goed maar zelfs dan kan het nog goed gaan! Het enige wat je eigenlijk kan doen is wachten op de echo.
En ook kwaaltjes, de een heeft er veel en de ander weer geen. Zegt echt helemaal niks!

Gisteren achter gekomen dat wij 2 a 3 weken zwanger zijn en ook in oktober zullen bevallen .
Ik en mijn vriend zijn heel zenuwachtig.ons eerste kindje. En ik voelde meteen aan dat ik zwanger was. Heel erg raar.
Morgen ga ik even bellen naar de verloskundigen . Spannend dames 

Terug
Bovenaan