Oktober 2020❤️

[quote quote=10297809]Cardiozuster, bloedverlies kan echt van alles betekenen. Zeker als het een beetje lichtroze is. Als je echt veel bloed en stolsels verliest dan lijkt het minder goed maar zelfs dan kan het nog goed gaan! Het enige wat je eigenlijk kan doen is wachten op de echo. En ook kwaaltjes, de een heeft er veel en de ander weer geen. Zegt echt helemaal niks![/quote]
Ah oké dankjewel.. Nu vanochtend ook in broekje iets bruinige afscheiding, bij afvegen niks... Lekker gedetailleerd ook haha.. Ik moet mss idd gewoon donderdag maar afwachten 

@Gebruiker1022083
Gefeliciteerd! Als je een afspraak hebt staan, is het wel fijn om daar weer naar toe te leven! Maar geduld is belangrijk ;) al dan niet tijdens het zwanger worden dan nu wel met alle controles 

Hai,
Zelfs met symptomen en zonder bloed verlies ben ik nog nerveus.. vanaf dag 1 al zere borsten. Gisteren daarvoor andere bh's gekocht. Soms bang dat de pijn ineens weg is, en is dus mis is. Dacht misschien wel vroeg te zijn met kleding kopen, maar de verkoopster zei dat het normaal is, en je moet doen waar je je goed bij voelt :) 
Hoop voor ons alles op een goede 1e echo! Ik mag nog even wachten tot 13 maart. tel de dagen af!
Hebben jullie het al bekend gemaakt aan familie of vrienden? Hoe reageerden ze?

Ik heb nog niks verteld ben nog maar 6 weken... Wacht sowieso totdat de termijn echo goed is rond 11-12 weken..
Jaaa tis sowieso spannend je hebt gewoon geen idee wat er allemaal van binnen gebeurd... 

Ik verbaas mezelf ook wel met hoe spannend ik het vind allemaal, vooral met af en toe dat beetje bruine afscheiding 

@Anneannes Dat van die borsten herken ik ook, had gelukkig nog wat ruimere Ngo's liggen die nu comfortabeler zitten dan de andere die ik droeg. Alhoewel mn borsten niet perse enorm zijn gegroeid ofzo..
Ik heb volgende week een echo, naar verwachting dan 7 weken. Wil dan directe familie (zus, moeders, vaders) wel gaan vertellen.. De rest wacht ik nog even af tot een week of 10/12 denk ik!

@Nathalietjeee, 
Jaa ik herken zo wat je zegt!
2 weken geleden een goede echo gehad met 7+5, het zag er allemaal goed uit en het hartje klopte. Over 2,5 week mogen we voor de termijnecho, ik ben zo onzeker of het allemaal wel goed zit en of het hartje nog wel klopt. 

Hoe gaat het nu met je? 

Hebben jullie je ook aangemeld voor Moeders voor Moeders?
Mochten sommige niet weten wat het is, wel het onderzoeken waard! Ik ben zelf net niet in de medische molen terecht gekomen des de belangrijker ik het vind om hiermee anders te kunnen helpen.

Terug
Bovenaan