Oktober 2020❤️

Toch gisteravond helder bloed verloren 1x nu blijft het bij bruine afscheiding.. Geen stolsels ofzo maar ben er toch bang voor, donderdag gaan ze kijken wat er nu aan de hand is.. 

[quote quote=10298519]Toch gisteravond helder bloed verloren 1x nu blijft het bij bruine afscheiding.. Geen stolsels ofzo maar ben er toch bang voor, donderdag gaan ze kijken wat er nu aan de hand is..[/quote]
Ogh dat is wel schrikken! Heb je miss moeten niezen, hoesten of persen bij toilet gebruik? Ik weet dat je daardoor wat licht bloed verlies kunt krijgen zeker aan het begin. Als je geen krampen hebt hoeft er niet perse iets slechts aan de hand te zijn. Veel succes donderdag, hopelijk een mooi kloppend hartje!

[quote quote=10298248]Hebben jullie je ook aangemeld voor Moeders voor Moeders? Mochten sommige niet weten wat het is, wel het onderzoeken waard! Ik ben zelf net niet in de medische molen terecht gekomen des de belangrijker ik het vind om hiermee anders te kunnen helpen.[/quote]
Ik wilde me ook aanmelden maar toen ben ik na nader onderzoek tegen het feit aan gelopen dat moeders voor moeders in het verleden hcg heeft door verkocht aan bedrijven die de hormonen gebruiken om er een afslank dieet kuur van te produceren. Ik had hier werkelijk waar nog nooit van gehoord. Zou graag mijn steentje willen bijdragen aan de dames bij wie het langer duurt ( heb er zelf 10 maanden over gedaan!) maar dit vond ik toch niet een fijn idee. Jij enig idee of ze dit nog doen? 

@Veerr daar heb ik nog niet eerder van gehoord.. Al zou ik maar 1 iemand kunnen helpen, ook prima.. Anders gaat het toch door de wc.

@cardiozuster ik heb vandaag ook rood bloedverlies gehad, minimaal en geen krampen. Ook volgende week de eerste echo, laten we hopen dat het voor ons beide een onschuldige verklaring heeft... 

Nou dat ging even mis haha ik ben te snel met typen denk ik!!
maarrrr met mij alles goed!
ik doe ook mee met moeders voor moeders!! Wat een grote flessen!! Haha! Nemen jullie deze mee naar t werk ook? Zou niet weten hoe ik ze anders vol moet krijgen haha.

Om nog even terug te komen op die angst rondom de zwangerschap.. ik heb dit met mijn vriend besproken en die zei dat we gewoon volgende week een extra echo gaan laten maken als dit mij gerust zou stellen. Misschien dat het dan wat meer zakt... nu nog drie weken wachten is echt enorm lang... natuurlijk geeft het geen garanties maar toch, misschien wel een fijner gevoel!

[quote quote=10298556]ik doe ook mee met moeders voor moeders!! Wat een grote flessen!! Haha! Nemen jullie deze mee naar t werk ook? Zou niet weten hoe ik ze anders vol moet krijgen haha.[/quote]
Hahaha je hoeft ze niet vol te krijgen hoor. Ze zijn blij met elke hoeveelheid. Ik doe het alleen thuis en dat was volgens die dame prima. 

Terug
Bovenaan