Oktober 2020❤️

Moeders voor Moeders is een fantastisch initiatief. Zonder hen zou ik nooit zwanger zijn geraakt dus ik draag ze een warm hart toe. Desondanks doe ik niet mee omdat ik al zo vaak miskramen heb gehad dat ik dat niet meer aandurf.
Overigens vandaag voor het eerst ooit een kloppend hartje op de echo gezien, het gaat dus goed!

@dreamer en veer.. Ik heb wel af en toe krampen maar niet continu maar het zet niet door die bloeding.. Had zondag bruine afscheiding, gisteren 1x bloed en nu weer niks... Donderdag maar afwachten maar heb al wel een paar huilbuien achter de rug pfff    het idee van mss mis doet wat met je pfff 
Heb trouwens een enkele keer geniest afgelopen weekend.. Hoe kan dat van invloed zijn?? 

Wat fijn nokia!!!! ? 

@cardiozuster het kan van alles zijn, voor alsnog zou ik proberen je niet al te gek en ongerust te maken omdat je eigenlijk nog niets weet.
Schrok zelf ook gisteren, maar aan de andere kant heb ik altijd in mn achterhoofd gehad dat die eerste weken altijd spannend zijn en niets zeker is. Bloedverlies kan van alles betekenen,  hoop dat je de dagen tot de echo een beetje doorkomt.
De enige die de onrust en antwoorden kan geven waar je naar opzoek bent is de verloskundige.
Ik heb woensdag een afspraak, dus precies nog een week.. Jij??

@Nathalietje ik doe het alleen thuis inderdaad, de informatrice die hier was zei ook dat het helemaal niet de bedoeling was dat je ze perse allemaal vol had of jezelf in bochten ging wringen daarvoor.
alles is mooi meegenomen! Moet zeggen, 3x plassen en ze zitten toch al best gevuld ;)

Ik ben ook begonnen met moeders voor moeders. Als ik vrij ben komen de flessen lekker vol haha! En op andere dagen alleen de ochtend en avond plas. 
Zal voor jullie duimen dat alles goed blijft gaan! Ik heb volgende week vrijdag een echo. Zo spannend! Nu 5+4 dagen. 

Leuk om dit allemaal te lezen! Ik ben ook in oktober uitgerekend, nu 6,5e week zwanger.
Ga vandaag beginnen met MvM, zo maar eens kijken of er al iets voor de buitendeur staat (woon in appartement) en anders vanavond pas.

Terug
Bovenaan