Oktober 2020❤️

Hoi (toekomstige) mama's,
Zijn er hier (toekomsige) mama's die leuk/fijn vinden om in een groepsapp te gaan? ik wil deze best aanmaken! Zo kan een ieder haar ding kwijt en kunnen we elkaar makkelijker op de hoogte houden?!

@amneannes 
Er is een fb groep mocht je het leuk vinden, moet je even terug lezen...

Hier afgelopen maandag een vroege echo gehad, ze stond op het punt voor een inwendige te gaan toen we ineens een klein flikkerlichtje zagen. We hebben dus het hartje kunnen zien met naar.mijm berekening 6+5. Volgens echo 2 dagen korter. 

Volgende week weer en dan nog een echo + intake.
Daarna willen we onze broers en zussen, opa's en oma's op de hoogte stellen...

Ik ben alleen vreselijk moe ( lopen nog 2 rond waaronder een dametje van 15 maanden dus is niet zo gek)
En vreselijk misselijk, wat doen jullie tegen de misselijkheid? 

[quote quote=10298639]
@dreamer en veer.. Ik heb wel af en toe krampen maar niet continu maar het zet niet door die bloeding.. Had zondag bruine afscheiding, gisteren 1x bloed en nu weer niks… Donderdag maar afwachten maar heb al wel een paar huilbuien achter de rug pfff het idee van mss mis doet wat met je pfff
Heb trouwens een enkele keer geniest afgelopen weekend.. Hoe kan dat van invloed zijn??

Wat fijn nokia!!!!
[/quote]
Je baarmoedermond is beter doorbloed. Waardoor het in een het begin van de zwangerschap makkelijker kan bloeden bij hard hoesten, niezen, ontlasting of na gemeenschap. Hopelijk zit alles goed, succes donderdag?

Hoi allemaal en gefeliciteerd!
Ik weet niet of ik hier aan kan sluiten of voor eerder moet gaan. Ik ben uitgerekend op 7 oktober maar we hebben maandag gezien dat we (weer) een tweeling verwachten! Helaas is bij de eerste zwangerschap 1 vruchtje overleden.
Ben momenteel 8+5 weken.
Hier meer tweelingmama's to be? 

@Murn
wauw wat spannend, een tweeling! ik heb nog geen echo gehad dus het zou nog kunnen ;) Ga er niet vanuit want het zit sowieso niet in de familie. Bij jou wel? Voel je je goed ?

@dreamer,
Ja heel spannend zeker omdat ik al eerder zwanger was van een tweeling wat mis ging...
Wanneer heb je je eerste echo?
Ik voel me vreselijk haha ben heel moe en 24/7 misselijk. Ik dacht al dat het er 2 zouden zijn.. het komt verder weg in de familie wel voor maar niet heel dicht bij eigenlijk. How voel jij je?

@Murn
Ja lijkt me heel lastig, hier heb ik zo'n heftige situatie nog niet mee hoeven maken, iedereen hoopt uiteindelijk op een goede zwangerschap!
Balen dat je zo ziek bent, zeggen ze wel vaker met tweelingen toch? Ik heb eigenlijk weinig klachten, alleen mn borsten doen echt pijn. kan er niet op liggen ;) verder iets vermoeider maar geen echte misselijkheid tot nu toe. 
Nog één week tot mn eerste echo! 
@Nokia 
dat is zeker bijzonder en ook fijn om zo op vakantie te gaan lijkt mij! Veel plezier !

Terug
Bovenaan