Oktober 2020❤️

Murn wat leuk een tweeling! Bij mij waren er 2 embryo's teruggeplaatst dus het had gekund, maar er is er helaas maar 1 blijven plakken. Hopelijk gaat het deze keer wel goed met beide baby's!

vandaag echo gehad na m'n bloedverlies, er zit nog steeds een vruchtje, zag er allemaal goed uit alleen ze kon het hartje nog niet goed vinden maar omdat ik 6+4 ben gebeurd dit wel vaker zei ze. Ze had het opgemeten en qua grootte past het wel bij de termijn waar ik zit, dus niet dat het al een week geleden is gestopt met groeien ofzo dus daar was ik wel blij om... Blijft even spannend dus maar ik ben allang blij dat er nog wel iets zit.
Ik moet volgende week vrijdag weer terugkomen.

Moet zeggen dat deze week ook voor het eerst wat klachten beginnen te komen... Beetje futloos/moe en beetje raar op de maag, niet echt misselijk maar eten maken staat me een beetje tegen en eten smaakt me ook niet heel erg goed.. af en toe nog wat krampen in de buik dus er vreet iets energie van mij, dus dat is hopelijk ook een goed teken..

Cardiozuster, wat fijn dat de echo er verder gewoon goed uit zag! Dat de grootte met de termijn klopt is ook wel het belangrijkste, hartje is ook nog te vroeg soms om te zien kloppen. Heb je inwendige echo gehad?
Fijn dat je zo snel weer terug kunt! 

@cardiozuster 
Blij voor je dat de eerste echo er goed uit zeg, denk dat je als volgende week weer goed is, je nog meer gerustgesteld bent!
Bij mij slaat de vermoeidheid ook echt toe, vandaag na de lunch op mn werk wilde ik gewoon het liefst naar bed hahaha.
Ga zo gewoon lekker mn bed in, gewoon aan toegeven denk ik dan maar.. wel lastiger om de zwangerschap nog te verbloemen met die kwaaltjes!

Ja zeker fijn en als er volgende week een hartje te zien is dan nog mooier natuurlijk
Was idd inwendige echo, wel gek hoor dat zo'n streepje je kind is.. 
Had vannacht ook slecht geslapen maar wel gedroomd dar de echo goed was, hopelijk droom ik dat volgende week weer 

Ik heb vanmiddag ook powernap gedaan.. 
Moet ook veel eten om mijn maag gevuld te houden gevoelsmatig.. Dat zal lastig zijn op het werk haha 

Hoe voelen jullie je verder? 

@cardiozuster heb ook het idee dat één van mijn collega's het wel doorheef ;) we lunchen gezamenlijk en ik eet toch ineens anders (geen rosbief, cervelaat etc) en opeens tussendoortjes haha.
wanneer mag je voor echo?

Haha dat gevoel van te willen slapen... zo herkenbaar! Vervelend als je je er niet aan toe kunt geven... gelukkig is dit vaak na het eerste trimester weer veel minder. 

Cardiozuster, dat vele eten heb ik ook. Zodra mijn maag maar iets leeg is, heb ik gelijk t gevoel alsof ik mezelf uithonger. Ben ook elke dag weer zoekende naar wat ik allemaal kan eten, veel dingen heb ik nu totaal geen zin in. 

haha nou een collega van mij heeft het ook door want ik ben verpleegkundige en ik moest een infuus prikken op andere afdeling bij patient met herpes... toen dacht ik liever niet haha... dus heel subtiel gezegd, deze prik ik liever niet, toen was ik later even aan de schoonmaak en toen zei hij 'nesteldrang?' haha
ik ben maar stilzwijgend verder gelopen haha

jaa dat eten vind ik ook lastig... vooral omdat de smaak anders is maar ook omdat ik nu al geen kilo's erbij op wil eten haha... dus ik heb maar rijstewafels in huis gehaald en veel fruit haha

Terug
Bovenaan