Oktober 2020❤️

Hoi dames, en natuurlijk gefeliciteerd allemaal!
Vandaag de 1e echo gehad dus nu durf ik eindelijk pas na al een tijdje stiekem mee te lezen ook wat te plaatsen. Dit is onze 2e, en ik was er van overtuigd dat het niet goed zou zijn. Ondanks alle herkenbare symptonen, en het feit dat ik nu al een zichtbare buik begin te krijgen. Maar gelukkig zagen we een mooi kloppend hartje! 

Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Zijn er meer die zo’n zacht weekdier zijn? Ik had dat bij de 1e totaal niet zo erg, maar alleen al het vertellen dat ik zwanger ben aan de familie en de sluizen gaan open.

@cardiozuster haha snap inderdaad dat je collega misschien wat vermoedens heeft,  gewoon lekker in die waan laten ;) 
Had eigenlijk een etentje vanavond maar die is dus omgezet in lunch, merk dat dat toch iets makkelijker is (drink meestal alleen s avonds en lunch deel je ook niet. vaak met vriendinnen bestellen we van alles wat maar de helft mag je nu niet)
@Gebruiker10222417
Gefeliciteerd! Hoe ver ben je? En hoe voel je je ? Hier geen emotionele buien tot nu toe, althans niet meer dan normaal (sinds stoppen met de pil) Snap dat je gereserveerd blij was, heb ik ook nog wel een beetje met vlagen. Zit er een groot leeftijdsverschil tussen jullie kindjes straks?

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames. Hier gister een eerste echo met een kloppend hartje. Zag er goed uit en volgens meting 8+4 dus een week verder dan ik dacht. Over 2 weken 1e termijn echo. 

@Linnniiie
Dat is waar ook ;) af en toe een geheugen als een zeef.. Zal er wel bij horen!
Ja zijn spannende weken/dagen, dan weer wachten tot NIPT en uitslag en dan weer 20 weken echo.. 
Blijft allemaal spannend zo'n eerste keer!

Ik word jaloers van jullie eet verhalen! Ik ben zo misselijk 24/7 dat ik amper nog wat kan eten en binnen houden. 

@dreamer wel fijn toch dat er één ingenesteld is? Bedoel dat niet rot hoor! Kan mij ook voorstellen dat je heel erg had gehoopt dat ze allebei zouden innestelen.
Ik mag 16 maart naar de gynaecoloog voor een 2e echo. Vind het vreselijk spannend omdat de vorige keer daar bleek dat er 1 gestopt was maar zoals ik mij nu voel en mn buik groeit denk ik dat het wel goed zit met beiden. 

@Murn 
Denk dat je me verward met iemand anders..  ;) heb nog geen enkele controle gehad!
Klote dat je zo misselijk bent, hoop voor je op betere tijden.. En kan me goed voorstellen dat het spannend is de 16de,  duim voor je mee! 

Terug
Bovenaan