Oktober 2020❤️

Ik ga me ook aansluiten bij deze groep ?
Ik weet nu ongeveer 2,5 week dat we zwanger zijn en zijn nu 7 weken, ongeveer 25 oktober uitgerekend.
2,5 jaar geleden hebben we bij ongeveer 9 weken een miskraam gehad, nadat we met 7 weken een hartje hebben zien kloppen en bij 9 weken klopte het hartje niet meer en was het kindje ook niet meer gegroeit... we konden toen pas na 3 dagen terecht bij de gyn, maar op die dag heeft mijn lichaam het zelf afgestoten... was dus een hele heftige ervaring!! En dit was in oktober 2017, dus ik zou precies 3 jaar na onze miskraam uitgerekend zijn... 
Ik voelde me de eerste weken heel zeker en goed, alleen sinds 2 dagen is de angst me echt binnen geslopen en loop ik nu al 2 dagen van alles in mijn hoofd te halen, ik heb allerlei symptomen opgezocht van bijv. een buitenbaarmoedelijke zwangerschap en heb ik me dus in mijn hoofd gehaald nu dat dit weleens het geval zou kunnen zijn... vooral omdat mijn buik nu al links erg in de weg zit... ik ben dan zelf al aan de zware kant ondanks veel afvallen en ik weet nu dus niet of het daardoor komt en of het normaal is dat ik dit links voel... nu moet ik zeggen met menstruatie en vorige zwangerschap is het ook links waar ik alles voel en voelde... 
Ik heb me dus vandaag pas ingeschreven bij de verloskundige, omdat ik dus echt enorm bang ben... 

Zijn er meer dames die een bepaalde kant voelen of ligt het echt aan mij?

Allemaal gefeliciteerd in ieder geval!

Groetjes Stefanie

Wij hebben vandaag een echo gehad. Zit nu op acht weken en vandaag het hartje gezien ? 
geeft toch wel meer rust moet ik zeggen ben van nature ook piet paniek.? Uitgerekend datum is 17 oktober tot zoverre. Erg benieuwd naar de volgende echo. Dan krijgen we ook meer info over de eventuele testen. Wij zijn jong en de statistieken zijn gunstig. Toch staan wij wel open voor de informatie. Wachten geduldig weer drie weekjes af..

Vandaag 2e echo gehad. Alles goed, hartje klopt mooi. Woensdag weer echo, tot de 12e week wekelijks echo. ???
Wat fijn gebruiker6112 dat het bij jullie ook goed is. 

@Murn je bedoelde mij met die twee embryo's ;) ik ben zeker blij dat er 1 is ingenesteld, had eigenlijk ook niet verwacht dat 2 dit zouden doen. Maar het was na alle ellende wel mooi geweest! 
@Stefanie ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dan heb je echt ontzettend veel pijn aan 1 kant en vaak ook bloedverlies. Jouw klachten vind ik niet hetzelfde klinken, maar als je je zorgen maakt sowieso aan de bel trekken hè?
Ik herken de paniek goed na al mijn miskramen. Ik ben nu op vakantie en afleiding helpt wel echt!

Ik heb donderdag de 19e mijn eerste echo, maar als ik tussentijds iets heb waarvan ik echt denk oke nu klopt het echt niet dan probeer ik eerder te gaan, voor nu heb ik er vrede mee en probeer ik geduldig af te wachten! 

Geniet van je vakantie, heerlijk!!

@Stefanie
Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent zeker na een miskraam met 9 weken.. Hoop voor je dat de echo van de 19e je goed beeld geeft en een beetje geruststelling bied.
Dit is mijn eerste zwangerschap en soms gaan dit soort gedachte ook door mijn hoofd, probeer altijd maar te denken hoeveel gezonde kinderen er ook zijn! Spannende tijden!
@Llyn fijn dat de echo goed was! Is er medische redenen dat je zo vaak echo's krijgt? Ik mag vandaag voor de allereerste keer! 

Hallo meiden,
Aller eerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik sluit me ook graag aan! Ik ben uitgerekend rond 14 oktober. wij zijn zwanger geraakt doormiddel van een ICSI behandeling na 4,5 jaar natuurlijk geprobeerd te hebben. Nu mogen wij ook eindelijk zwanger zijn.? 
Wij hebben met 7 weken en 2 dagen al een echotje mogen krijgen in het ziekenhuis en hebben daar een mooi kloppend hartje gezien alles zag er goed uit. En gisteren hebben wij voor het eerst een echo bij de verloskundige gehad (8w6d) en een mooi kindje mogen bewonderen met een mooi kloppend hartje en zelfs al zien bewegen, was heel erg speciaal!! Vandaag precies 9 weekjes zwanger. 
Hehben jullie al een mooie echo gehad?

Groetjess

Gefeliciteerd allemaal!
Wij hebben vorige week de eerste echo gehad, ik ben nu ongeveer 8,3 weken zwanger. De vorige keer is het rond deze tijd misgegaan. Had toen de eerste echo en het vruchtje bleek veel te klein, ook geen kloppend hartje. Een paar dagen daarna kreeg ik de miskraam. 
Nu voel ik me bijna schuldig, maar ik ben niet echt blij. Zie er vooral tegenop, ben de vorige zwangerschap erg beroerd geweest en voel me nu ook al tweeëneenhalve week ellendig. Misselijk, moe en instabiel, emotioneel.
Ik heb twee kinderen (jongen van 10, meisje van 1,5 jaar)

Terug
Bovenaan