Oktober 2020❤️

Ik ben net terug van de eerste echo, hartje klopt en qua grootte schatte ze mij nu in op 7weken+dagen. Zou dan rond 23 oktober uitgerekend zijn.
Onwerkelijk om op zo'n beeld te zien dat er toch écht een kleintje in je buik zit.. 

Wat sjiek dreamer dat het er zo goed uit zag, gefeliciteerd.  
Ik ben zwanger na icsi poging 2. Mocht ter geruststelling iedere week komen. Daar zeg ik geen nee tegen. Dus woensdag (9w1d) weer. 

@Llyn ah zo! Snap hem en fijn dat ze met je meedenken/voelen en zo misschien wat geruststelling kunnen geven.
Wij stonden op het punt aan medisch traject te beginnen en net voor de uitslagen dus zwanger! Heel bizar nog steeds! Hoe voel je je ? nog veranderd in de loop der weken?

Ja inderdaad heel fijn. 
Oh wat een geluk!! Hoop bespaart gebleven dan, wat een wonder he!! 
Voel me wel goed. Wel veel kwaaltjes: moe, slecht slapen, ochtendmisselijkheid, rare smaak....
En jij?

@dreamer wat fijn dat je echo er goed uitzag! Vond het ook weer zo gek om te zien dat er iets groeit in mn buik, je merkt er zo weinig van afgezien van het feit dat ik soms echt beroerd ben dan. 
@Llyn super dat het gelukt is bij poging 2, lijkt me allemaal al heel zwaar zn traject. 
Overige aangesloten dames ook gefeliciteerd met de zwangerschap :)

@Llin ja echt heel erg fijn, het was echt een rollercoaster dat hele traject maar gelukkig heeft het mogen baten. En gelukkig bij jou ook bij poging 2? hoe heb jij het hele traject icsi ervaren? en hebben jullie daarvoor ook IUI behandelingen gehad?
@Dreamer, gelukkig dat jullie net voor het beginnen aan dat medisch traject zwanger zijn geraakt. 
Super fijn dat het allemaal goed is met jullie kleine wondertjes en ook mooie echotjes hebben mogen bewonderen.?

Terug
Bovenaan