Oktober 2020❤️

Wij hebben 2x lui gedaan daarna icsi. Ik vond het erg zwaar. Vooral het vele wachten, de hormonen, de onzekerheid, afspraken en werk. Pff zeker de laatste flinke hoeveelheid hormonen en heel veel echo's. 
Mja  nu ben ik dat (bijna?) vergeten nu ik eindelijk zwanger ben ?

Wat fijn dat de echo's goed zijn!

Vorige week was het te vroeg voor een kloppend hartje maar vanochtend was die duidelijk te zien bij 7+5 ♥️♥️ dat is toch weer een geruststelling... Blijft natuurlijk spannend tot het eerste trimester voorbij is maar fertiliteitsarts zei wel dat dit al heel gunstig is.

Pfff ben wel echt futloos en moe... Bij vlagen wat misselijk op de maag.. Het ontbreekt me soms aan energie... Herkenbaar? 

Oke wat toevallig wij ook 2x IUI gehad, helaas zonder enig resultaat vandaar ook aangeraden om met ICSI verder te gaan. ja ik vond het ook heel heftig allemaal, voelde me helemaal mezelf niet meer en was ook niet meer zo gezellig door de hormonen en het spuiten. Maar goed net wat je zegt gelukkig kunnen we het nu als het goed is afsluiten en is het nieuwe lang gewachte hoofdstuk aangebroken. Nu kunnen we lekker genieten. Wij hebben zo om kwart over 11 nog 1 laatste echo afspraak bij de gynaecoloog. Kunnen we ons wondertje weer bewonderen. Vandaag ben ik 9w2d zwanger. 
Hoeveel weken ben jij en wanneer mogen jullie weer voor een echotje??

Groetjessss

Oke wat toevallig wij ook 2x IUI gehad, helaas zonder enig resultaat vandaar ook aangeraden om met ICSI verder te gaan. ja ik vond het ook heel heftig allemaal, voelde me helemaal mezelf niet meer en was ook niet meer zo gezellig door de hormonen en het spuiten. Maar goed net wat je zegt gelukkig kunnen we het nu als het goed is afsluiten en is het nieuwe lang gewachte hoofdstuk aangebroken. Nu kunnen we lekker genieten. Wij hebben zo om kwart over 11 nog 1 laatste echo afspraak bij de gynaecoloog. Kunnen we ons wondertje weer bewonderen. Vandaag ben ik 9w2d zwanger. 
Hoeveel weken ben jij en wanneer mogen jullie weer voor een echotje??

Groetjessss

Veel meiden hier die ook IUI/ICSI hebben gedaan. Extra bijzonder dan om zwanger te zijn he? Bij ons was het al de 12e ICSI poging (3e keer zwanger via ICSI maar beiden zijn misgegaan). Ik snap daarom de angst dat het mis kan gaan heel goed.
Ik heb morgen een echo gepland staan maar ik weet niet of deze doorgaat. Ik hoop van wel want ik zou graag weten of alles goed gaat. Maar heb er ook begrip voor als het niet doorgaat.
Vandaag ben ik alweer 8 weken, opeens vliegt de tijd!

@Nokia, zo 12 pogingen dat zijn er heel erg veel. Wat ontzettend fijn dat je nu weer zwanger bent na 2 miskramen. Gun het je van harte dat alles  blijft gaan met deze zwangerschap, 8 weekjes alweer en morgen hopelijk de echo, super toch hopen dat alles goed is daar in je buik!!
Ik heb morgen ook nog een echotje gepland staan, ik ben ook zeer benieuwd of deze door gaat. Ik ben morgen 10 weekjes zwanger. Heb je kwaaltjes piek nu een beetje achter de rug gelukkig, vooral de misselijkheid neemt af  wat ik totaal niet erg vind. Maar ook weer heel onzeker. Maar goed dat moet ik uit mn hoofd zetten en gaab genieten ervan. Hoe voel jij je qua kwaaltjes en Heb je al eerder een vroege echo gehad?

Groetjessss

Ik ben vandaag 9 weken zwanger. Zou morgen de 3e echo hebben maar gaat niet door ivm het virus. Ze belt me wel morgen. Hopelijk snel een nieuwe afspraak. Denk rond de 11e week. 
Loop je een kleine week voor op mij dan. Ben de 20ste oktober uitgerekend. 
Hormonen zijn idd vreselijk. Was ook niet mezelf moe nu is het t waard geweest he. 
Weet je al of de echo doorgaat?

Haai
Vandaag mijn eerste echo gehad met 8+3 weken.
Heel bijzonder zo'n kleintje met een mooi kloppent hartje?
Hopelijk blijft deze keer alles goed gaan en kunnen we hem/haar eind oktober mogen ontmoeten.

Terug
Bovenaan