Oktober 2020❤️

@ Llin, 
Oh wat gaat de tijd snel he,, zo lang op moeten wacbten en dan vliegen de weken voorbij, althans soms niet hihi. Oh wat enorm jammer dat je echo niet door gaat vandaag, en dat je gebeld word voor een nieuwe afspraak, je had liever je kleinetje nog een keer bewonderd natuurlijk. Hopelijk kan het eerder als 11 weekjes maar als je dan gaat heb je direct je termijn echo denk ik, daar kijk ik ontzettend naar uit die heb ik als het goed is de 31e deze maand.. ben dan 11w6d, kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen ??. Oh 20 oktober mooie datum, ik de 14e oktober, kan niet wachten ???.
Het was inderdaad allemaal de moeite waard, en nu volop genieten!!
Volgens mij gaat mijn echo vandaag gewoon door ben nog niet afgebeld, wel moet ik alleen komen en mag mijn partner niet mee, dat is wel vervelend maar ook logisch. Ik zal wel zien hoe de dag loopt en of ze afbellen of niet, heb in ieder geval alle begrip mocht het zo zijn.

Groetjesss

@gebruiker10101437
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat bijzonder he het hartje zien kloppen voor het eerst.??
Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan!! voor nu lekker genieten van de kleine!!?
Groetjess

Dankje? 
Genieten vindt ik nu nog lastig, bij vorige zwangerschap ook met 8 weken kloppend hartje gezien maar bij de echo daarna was die gestopt? 
Hopelijk hoeven we dat deze keer niet  nog een keer mee te maken.

Oh dat is inderdaad echt vrezelijk om mee te maken. Ik snap dat het daardoor lastiger is om te genieten, maar zal het toch wel beetje bij beetjne gaan doen. En positief blijven denken  al is dat soms moeilijk. Gelukkig is elke zwangerschap anders en zit het nu gewoon goed!! Daar moet je wel vanuit gaan toch?.
Wanneer heb je nu weer een echotje?
Groetjess

@ Nokia!! Wat fijn dat alles weer goed was op de echo. Blijft zo speciaal om het hartje en de groei van je kindje te zien. En ook fijn voor je man dat hij mee Mocht!
Wij gisteren een echotje gehad, alles was helemaal goed, sterk hartje, navelstreng was zichtbaar, hersentjes gezien, kindje was volop in beweging met armpjes en beentjes. Heel erg bijzonder ?? Vandaag 10 w 1d zwanger? helaas mocht manlief niet mee maar heb wel genoeg foto's kunnen maken. Nu even wat langer wachten tot 31 maart, Blijft spannend,  al heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met dit kleintje!!?

Groetjesss

@Jmar, oh wat leuk 3 april paar daagjes na ons wij hebben op 31 maart de volgende afspraak staan??. Kan nu al niet meer wachten hihihi. Hopelijk mag manlief dan wel weer mee, gisteren helaas niet. Maar heb genoeg fotos gemaakt dus hij was er toch een beetje bij haha.
Ik ben vandaag 10w1d zwanger. Vind het gelukkig tot nu toe wel snel gaan, alleen heb ik er dagen tussen zitten die niet voorbij lijken te gaan, maar dat zullen alle  zwangere vrouwen wel hebben haha.

Terug
Bovenaan