Oktober 2020❤️

Wat fijn al die goede echo's ???
Ik mag 1 april weer. Alleen, man mag niet mee. Krijg gelukkig alles mee op USB. Ben dan 11w1d. Dus idd de termijnecho. Ze doen alleen de standaard afspraken nu. 2 weekjes wachten voor ons alle dus. 
Hopelijk gaat de tijd snel en hebben we dan allemaal weer een mooie echo van onze kleintjes ?

@Jmar, ja was echt jammer, hij vond het zelf ook balen natuurlijk. Maar goed we hebben begrip voor de situatie. en ik was allang dankbaar dat ikzelf nog wel mocht komen. 
Hier gaat de dagen inderdaad ook wel wat langzamer, manlief werkt nog wel gewoon, hij heeft een eigen eenmanszaak en is dus afhankelijk van het werk om geld te blijven verdienen. Hoop zelf dat er geen lockdown komt anders word alles wel moeilijker. Maar goed komt ook wel weer goed dan. Ga er niet teveel om stressen nu ik zwanger ben.
Heb je erg last van kwaaltjes?? Gisteren had ik gelukkig een goeie dag, eindelijk wat avond eten kunnen eten, en niet veel misselijk, heb vannacht ook lekker vast geslapen, heeeeeeerlijk!!!! Vanmorgen alleen wel weer iets misselijk wakker geworden, maar goed dat hou je toch nog wel eventjes denk ik haha.

Las dat ze bij ons nu ook via Skype laten meekijken. Dat zou ook fijn zijn. We zullen zien. Nog 1,5 week wachten. 
Nee idd allemaal voorzichtig zijn. Hopelijk is het snel voorbij. 

Hier ook 1 april de termijn echo,  spannende tijden voor iedereen om ons heen en voor ons ook als zwanger zijnden. Helaas nog veel onzekerheid of er een complete lockdown komt of niet,  hoop dat het niet nodig is... Dat zal de hele economie nog veel meer ontwrichten.

Ik ben benieuwd wanneer mijn volgende echo is! Ik ben nu overgezet van de poli ivf naar de gewone gynaecoloog maar daar word ik nog over gebeld. Ik was erg blij dat mijn man gewoon meekon woensdag. In het UMC is het beleid dat je 1 iemand mee mag nemen, zolang deze geen klachten heeft.

Ook spannend dreamer. Van mij mag t snel zover zijn. 
@Nokia spannend. Fijn dat je man mee mocht en dat het door ging. Ik mocht me gewoon bij een verloskundige melden.
Als je niks hoort volgende week zelf even bellen denk ik. 

Terug
Bovenaan