Oktober 2020❤️

gefeliciteerd! Wat leuk.
Ik ben ook op 27ste uit gerekend:)!
Hopelijk gaan onze zwangerschappen voorspoedig! 

Allemaal gefeliciteerd. Mooi tijd.
Ik wil graag met jullie onderstaand Nederlands filmpje delen. hopelijk waarderen jullie deze!
https://www.youtube.com/watch?v=gNTncpvp9Tc&t=155s

Vanochtend eerste afspraak bij verloskundige nadat we anderhalf week geleden goede echo hadden bij fertiliteitsarts. Ik dacht dat het alleen een controle was voor bloeddruk en bloedprikken maar ze deden nogmaals een echo... Nu ben 9w2 en dat komt overeen met de echo gelukkig.. Over twee weken de officiële termijn echo

Eerste keer dat ik hartslag hoorde dus heel bijzonder.. Helaas mocht mijn partner niet mee maar ik mocht een filmpje maken voor hem van het moment dat ze de hartslag liet horen.. Kon die toch een beetje meegenieten 

Gebruiker10226657 en Tjs, ook ik ben 27 oktober uitgerekend! We gaan dus gelijk op, wat leuk :)
Cardiozuster wat fijn dat alles goed is! Ik ben ook wel weer toe aan een echo ;)

@cardiozuster wat bijzonder om de hartslag te horen en in deze gekke tijd wel fijn dat je nog ineens een extra echo had. 
Hier (voor zover ze het konden bepalen) nu 9w4, maar woensdag voor de termijnecho  helaas ook alleen maar het is even niet anders.
Nog erg vermoeid?

Zwanger van ons 3de kindje wij zijn uitgerekend op 9 oktober maar we weten dat zij of hij toch eerder gaat komen heb 2 x al een keizersnee gehad en dat wordt nu weer ingepland dus dan zal het eind september gaan worden rond de 38 weken 

Terug
Bovenaan