Oktober 2020❤️

Het is rustig hier! Allemaal in afwachting van nieuwe echo's? Ik ben vandaag 10 weken, de tijd gaat nu best snel! Aanstaande vrijdag weer echo, kijk hier wel naar uit! Het blijft toch een hele spannende tijd. Hopelijk is alles nog steeds goed :)

ik heb a.s. maandag weer een echo, ben nu 10+3
de misselijkheidsklachten worden eerder erger dan minder, daarom ben ik hier wat minder.. pfff... 
ben inmiddels erachter dat crackers wel een half uurtje helpt

@Nokia
Inderdaad rustig, iedereen in zn eigen zwangerschapsbubbel denk ik ;)
Ik ben vandaag voor de termijnecho geweest, alleen dat wel, maar dat vind ik wel begrijpelijk in deze tijden. Niet terug of voortgezet dus zit nu op 10w5d. Bizar hoe veel je al kunt zien op zo'n echo,  kleine was echt aan bewegen en zelfs neusje was goed zichtbaar.
Veel plezier aanstaande vrijdag! ik mocht gewoon filmen voor mijn partner.
Jij last van veel kwaaltjes?

@cardiozuster wat vervelend dat je niet van die misselijkheid af komt zeg.. Hopelijk zakt dit binnenkort voor je en kun je een beetje normaal de dagen doorkomen.
Ook veel plezier met je echo volgende week! zo leuk om weer te zien 

Vervelend dat je je zo beroert voelt cardiozuster! Bij mij hielpen beschuitjes en soepstengels heel goed.
Bij mij gaat het juist stukken beter, ik ben alleen nog moe. Maar dat vind ik ook weer spannend, misselijkheid is ook wel weer een goed teken!

ooh soepstengels? echt waar? Die kan ik nog proberen... beschuit ook trouwens. kom net van de winkel, das dan weer balen haha

nou als 't alleen 's ochtends misselijkheid werd dan zou ik al blijer worden haha, ik ga ermee naar bed en sta ermee op.. als ik 's ochtends wakker wordt denk ik even, hey voel me goed en minuutje later begint 't weer
eten in bed helpt ook niet haha... vanmorgen maar geprobeerd..

wat fijn dat de echo goed was Dreamer! Ben ook heel benieuwd maandag! 
Ik mocht anderhalf week geleden toen ik voor het eerst bij de verloskundige kwam (nadat ik bij fertilieitsarts vandaan kwam) ook klein stukje filmen van de hartslag voor m'n vriend.. ik ga er vanuit dat dit maandag ook weer mag.

Hoi Vandaag termijn echo gehad. Alles was goed en een mooi kloppend hartje❤ mijn uitgerekende datum is 23 oktober.

@Jmar wat fijn! mijn uitgerekend datum is ook 23 oktober.. Heb je ook al een afspraak gemaakt voor de 20w echo? Ik wel, dacht plan maar alvast in  ;) hopelijk dan wel mijn partner mee.. 

@Dreamer wat leuk dezelfde datum.
Ja de 20 weken echo staat bij ons gepland 4 juni. De verloskundige belde om die alvast in te plannen.
Hoop ook dat dan alles weer wat normaler is en de partners weer gewoon mee kunnen. Hij wil zo graag
.

Terug
Bovenaan