Oktober 2020❤️

Gefeliciteerd jmar!
ik had vrijdag de termijnecho en alles was gelukkig goed. De baby bewoog zelfs even! Ik was ontzettend zenuwachtig maar de opluchting was groot.
Mijn uitgerekende datum blijft op 27 oktober staan. Daar komt ook geen verandering in aangezien ik icsi heb gedaan en er dus tot op de dag bekend is wat de dag van bevruchting was :D

Hallo dames, vorig jaar om deze tijd kwam ik kijken in de groep uitgerekend oktober 2019. Vandaag kan ik zeggen dat mijn kleine 6 maanden is. Het was mijn eerste kindje. 
Ik heb een stukje van jullie topic gelezen; wat lijkt dat dan weer ver weg de termijn en 20 weken echo. 
Veel plezier en sterkte (het is soms ook gewoon wel een beetje zwaar) in de komende periode, en geniet van wat er komen gaat! Ook dat gaat zo snel. Ik hoop voor jullie dat het snel allemaal weer een beetje meer normaal wordt, en jullie partners mee mogen naar de echo’s 

groetjes!

Gefeliciteerd met de mooie echo's!!
Gisteravond hadden wij weer een echo ik moest helaas alleen maar mocht wel een filmpje maken dus dat is wel fijn...
Alles was goed... Nu 11+2 en 25 oktober uitgerekend ? de kleine was erg beweeglijk.. Grappig om te zien dat die handjes bewegen.. ❤️❤️ Ik word deze week gebeld voor afspraak 20 weken echo 

Wat fijn dat de echo's goed waren!
Bij ons was ook alles goed. Datum is 18 oktober. Nu 12w2d. Bewoog de hele tijd en hartje even gehoord. Man was erbij via Skype. 

@Mamariëlle bedankt voor je berichtje,  altijd goed te horen.. het is een gekke tijd om zwanger te zijn maar we maken het maar het beste van, dat doet iedereen tenslotte!
@Jmar wat fijn dat alles goed was, ik ben een weekje eerder voor de twintig weken echo, best spannend allemaal. Jij nog gekozen voor NIPT test?
@Nokia Gefeliciteerd met de mooie echo,  had ook echt een gevoel van opluchting toen ik daar vandaan kwam.. Ondanks het zonder mn partner was toch echt van kunnen genieten van weer de kleine zien en nu indd echt bewegen! zo bijzonder!

@Dreamer ja wij hebben gekozen om de nipt te doen. Afgelopen maandag bloed geprikt en nu is het afwachten.
Zijn er hier nog meer die ervaring hebben met de nipt test?

@Jmar wat toevallig, ik ook afgelopen maandag. Merk dat ik probeer er niet te vaak aan te denken want anders word ik gek.. Ben benieuwd hoelang de uitslag zal duren, zal wel ergens volgende week zijn...

@Dreamer wat toevallig? ze zeggen 10 werkdagen maar, pasen zit er ook nog tussen. We wachten geduldig af. Mijne is naar het Vumc. 

Terug
Bovenaan