Oktober 2020❤️

Ik ben momenteel 13 weken zwanger!
Toevallig gisteren de nipt teruggekregen en alles was goed! Dit kregen we al terug na precies een week!
2 juni hebben wij in het ziekenhuis een uitgebreide 20 weken echo omdat mijn zoontje een goedaardige tumor in zijn oog heeft en ze willen nu bekijken of dit bij de tweede weer zo is. We zitten met ons zoontje nog elke 3 maanden in het ziekenhuis en hij is er al eens aan geopereerd. Hopelijk blijft ons dit bij een tweede bespaard!

Hebben jullie bij de NIPT gekozen om op de drie bekendste afwijkingen te testen of op alle chromosomen? Ik twijfel hier nog een beetje over. Ik heb volgende week vrijdag de afspraak. 

@Nokia wij hebben er voor gekozen om ook de nevenbevingen erbij te horen. Dit zouden zwaardere afwijkingen kunnen zijn dan de 3 bekende chromosoon afwijkingen.

Hoii! Ik ben nieuw op dit forum en nu 12+2 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik klets graag met jullie mee! 
Wij hebben de nipt net terug, alles is goed! We hebben met nevenbevindingen gedaan maar ik lees nu veel onderzoek dat de betrouwbaarheid bij die nevenbevindingen heel laag is. Ik weet daardoor niet of ik dat nogmaals zou doen.
@cardiozuster ik heb zelf met hg heel veel baat bij seabands , een soort polsbandjes tegen wagenziekte. Ook regelmatig eten en normale (geen light) cola (niet teveel helaas ivm cafeine..).. misschien helpt het je wat!

@Jmar mijne is naar Erasmus MC, wachten het maar af..
ik heb ook gekozen voor NIPT met nevenbevindingen gewoon omdat wij het graag willen weten. Je kan je dan eventueel voorbereiden op dingen ook... voor zover dat kan natuurlijk.

Hier afgelopen woensdag termijn echo gehad
Via beeldbellen met Man.. Uitgerekende datum 21 okt maar weekje eerde een geplande keizersnede.. 28 mei 20 weken echo hopelijk mag man mee 
Het is wel raar he nu zwanger te zijn.. Niet even baby spullen neuzen.. 
Ik heb gister wel online een kinderwagen  gekocht! Helemaal blij ❤️
Willen jullie weten wat het word? Wij niet.. 

Terug
Bovenaan