Oktober 2020❤️

Hoi 
Vandaag uitslag terug gekregen van nipt.
Gelukkig geen afwijkingen gevonden. Op naar de volgende spannende 20 weken echo.

@Jmar nee helaas nog niet, wacht nog met spanning af.. wel uitslag van mn normale bloedonderzoek,  moet vitamine D bijslikken en nog een keer prikken voor glucose.. zat net iets te hoog (had ook net geluncht dus maak me er niet zo druk om) 
Fijn dat jullie NIPT uitslag goed was, voelde het als een opluchting of kijk je nu weer uit naar de 20wkn echo?

@damhuis7601br Jaa wij willen wel graag weten wat het wordt. Heb daar 29e een afspraak voor staan, ben dan bijna 16 weken.. 

@Dreamer is wel een opluchting vond ik hoor! Alleen zit ik nu inderdaad alweer te wachten op de twintig weken echo.. Hoop dat je snel een goede uitslag krijgt!!
Wij willen ook graag weten wat t wordt. @mali mali, gaat die echo door? Want bij mij is de volgende echo pas weer met 20 weken.. eerder kan niet omdat ze nu geen pretecho maken.  

@Dreamer balen dat je nog inspanning zit. Voor mij en partner voelde het echt als een opluchting. Geniet nu van de goede uitslag en ga voor nu van het beste uit voor de 20 weken echo.
Dus niet echt spanning voor.(voor nu dan?)

@Jmar @lachlan 
Vandaag gebeld, met goed nieuws want op de NIPT (met nevenbevindingen) alles goed! Pak van mn hart, heb echt het gevoel dat ik een stukje onzekerheid en spanning kan loslaten en optimaal kan gaan genieten. We kijken zo uit naar die kleine!
27 mei ook de 20wkn echo gepland staan en willen ook graag weten wat het wordt alhoewel het me niets zou uitmaken...
Jullie al veel ingekocht qua spullentjes? 

@lachlan ja vooralsnog wel. Ik heb die bij een ander echo bureau gereserveerd. En bij mijn verloskundige heb ik 6 mei een afspraak, die gaat ook gewoon door maar dan wordt er alleen naar het hartje geluisterd.

Terug
Bovenaan