Oktober 2020❤️

@Mali mali oké gek, hier gaan alleen de medische echo's (dus 12 & 20 wkn) door, geen pretecho's... Wel indd een afspraak eind deze maand voor controle.
Gelukkig wilden wij toch wachten tot de 20 weken met geslachtsbepaling.. Heb je zelf een voorgevoel? 

@ dreamer.. Jaa vond het ook wel bijzonder, had er speciaal voor gebeld nog maar het ging echt door zei ze. Wel alleen komen en Max 10 min binnen ?

Ja voorgevoel.. ik denk steeds aan een meisje maar ik denk toch dat het een jongen wordt, bij mijn vriend worden alleen maar jongens in de familie geboren ?

Een jongen maar zat bij de vorige 2 ook fout..
Wij willen het niet weten 
Heb al jongen en een meisje en blij dat het naar 1, 5 jaar gelukt is.. Afspraak ixci Stond al maar toch spontaan zo gelukt ?
Krijg een geplande keizersnede. Dus boy or girl verassing is dan wel leuk.  
Ik vind het geen toegevoegde waarde om het te weten. 
Vind wel lastige Kleertjes kopen. Heb 2 pakjes nu en laat het zo...
Heb een kinderwagen gekocht. Muziek doosje nijntje.  Verder heb ik veel gekregen..
Ronde box.. Heel blij mee heb zelf 2 boxklesen gemaakt.

Fijn dat je uitslagen goed waren!!

Wat leuk om alles te lezen!
Zelf 14+2 en uitgerekende datum op 17 oktober. Eindelijk is het raak na een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het buikje begint al te groeien, broeken passen niet meer, in de babykamer word alles mooi gemaakt en vriendlief leest zich overal in wat met mij of de baby te maken heeft. Gelukkig werk ik in het onderwijs en dus vanuit huis momenteel (yay, middagdutjes!).
We hebben een positieve NIPT gehad (met nevenbevindingen) en zijn veel te nieuwschierig naar het geslacht. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar dat maakt het shoppen wat makkelijker. Mijn voorgevoel neigt naar een jongen en dat is alleen gebaseerd op het feit dat toen ik zin had in muisjes ik blauwe kocht in plaats van roze. So far, mijn voorgevoel haha.
Dus als jullie het gezellig vinden haak ik aan in dit forum!

Terug
Bovenaan