Oktober 2020❤️

Vinden jullie de hele situatie nu ook zo k*t? Ik besef me goed waar we in zitten en dat dit absoluut het einde van de wereld niet is voor ons als zwangere, maar man... Ik baal ervan! Van echo's die worden gecanceld (ik ben nogal een control freak, dus ondanks dat ik dat soort dingen begrijp vind ik het lastig te accepteren), tot de momenten met aanstaande opa en oma die nu allemaal via de facetime moeten. Maar ook mn vriendinnen die ik niet kan zien en niet ff kan knuffelen omdat ik zo blij ben. Ben hopelijk niet de enige?

Heb precies hetzelfde hoor, @mama lou! Hier ook een control freak.. had graag wat meer echo's en controles gehad. Vind het ook zo jammer dat mijn man niet mee mag naar de echo's. Hoop zo dat er snel meer mag!

@MamaLou 
Snap je gevoel,  gelukkig kan ik het goed loslaten en nuchter bekijken.. het is wat het is en je druk maken heeft geen zin.. 
Mis mijn vriendinnen en familie ook, hoop voor iedereen (zwanger of niet) dat we deze periode snel achter ons mogen laten!
Mijn 20w staat eind mei al gepland, indd ook tot die tijd onze geduld bewaren. Hoop dat  alles goed met de kleine is en dan weten we ook wat het gaat worden. Dan kan het echte shoppen en inrichten beginnen.

Ik heb Woensdag met 15+4 weken een echo gehad en daarop het geslacht kunnen zien. Er werd bevestigd dat wij een meisje krijgen! Super blij ?
Ik heb de 20 weken echo 2 juni.
Heb nu 6 mei weer controle bij verloskundige maar dan wordt er alleen naar het hartje geluisterd 

@Mali Mali Wat super voor jullie! En wat fijn dat het bij jou zo mocht lopen. 
Hier gisteren een controle gehad op 15+5 weken. Blijft zo speciaal. 20 weken echo hier op 22 mei. Kijk daar nu nog meer naar uit! 
@Lachlan Mijn verloskundige vertelde mij dat ze hard bezig zijn om ieder moment van versoepeling aan te pakken om de partners bij de 20 weken echo te laten zijn. Aangezien dat 'de belangrijkste' is. Duimen dus!

Een opleiding deed tot echoscopiste en we diverse keren extra terug mochten komen voor haar opdrachten ?? oh wat vervelend ? en nu dus nul komma niks. Pretecho afgelast. We hebben wel de babywatcher besteld dus ben benieuwd. Eind mei de 20 wk echo ? dus het gaat gelukkig al wat vlotter ?

Thanks mama lou! Jaaa ontzettend blij dat deze echo gewoon door kon gaan! Ben gisteren al direct gaan shoppen voor een leuk setje ?
zijn er al meerderen die het geslacht weten??

Bij de 12 wk dacht ze 90% zeker te zijn dat het weer een meid zou zijn. Dat gevoel heb ik ook wel ? maar zou het ook wel weer grappig vinden als het by de 20 wk toch een jochie zou zijn ?? gezien ik dr al liefkozend meis noem ? alles is welkom ? als ik t maar weet voor de uitzet wel zo makkelijk ? en anders maar extra shoppen. 
@mali: wat fijn dat de echo doorging! Is ze je eerste kindje?? 

Terug
Bovenaan