Oktober 2020❤️

Dinsdag over twee weken hebben wij de 20-weken echo, en dan weten we ook ein-de-lijk wat het wordt! 
Bij mij hebben ze met 12weken echo niet eens gekeken of ze t geslacht konden zien ? Dacht eigenlijk ook dat ze dat dan nog niet met veel zekerheid konden zeggen?

Nee kon ze ook niet met zekerheid zeggen. Ik had mazzel ik zit nu bij een bureau waar het pretecho vrouwtje van mn vorige zwangerschap zit. Zij heeft veel ervaring en baalde dat mijne niet doorging dus wilde ze het toch stiekem proberen ? ze dacht zelf het zeker te weten maar mocht het indd niet voor de volle 100 procent zeggen. Dus ik hou in mn achterhoofd dat het niet zeker is. Maar gezien ik er net zo belabberd uitzie als de vorige keer. Slecht haar, slechte huid en een miljoen steenpuisten op mn rug leek het me aannemelijk ?

Hee Sammerd! Spannend hè!!
Vind het zo leuk shoppen voor een meisje en zoveel makkelijker dan voor een jongen!
Voor ons is het ons tweede kindje. Heb 3 miskramen gehad hiervoor dus super dat nu alles goed gaat. Heb een zoontje van een jaar en 9 maanden! En jij?

Hihi sowieso shoppen mis ik echt. Vorige zwangerschap had ik al kasten vol geshopt! ? 
De oudste is ook een meid, en uit praktische overweging is een meid wel makkelijk. Heb echt al veel meidenspullen ?.
maar ik moet eerlijk toegeven dat je voor jochies ook tegenwoordig wel veel leuks heb! Meer als pak em beet 5 jaar terug. Ook de uniseks is niet meer alleen dat vieze licht geel van vroeger ?
Ik heb al wat uniseks kleertjes gekocht omdat ik me vorige week niet meer kon beheersen??

Ik kon me inderdaad ook al niet meer inhouden en heb al het een en ander uniseks gekocht. Blijf dat wel een uitdaging vinden hoor. Als het een meisje is, is dit dan niet té stoer? Als het nou een jongen is, is dit dan niet wat tuttig? Dus het verlangen om over een aantal weken te horen wat ik met me mee draag is groot! 
Heb wel gelachen, want mn vriend wilde eigenlijk altijd een jongen. Tot die een aantal keer van die lieve dotjes langs ons huis zag lopen en toegaf dat een meisje ook wel heel erg leuk zou zijn. Zal je zo zien dat wij een meisje krijgen! :p (Niet dat hij extreme voorkeur had hoor, hij dacht alleen dat hij zelf meer met een jongen kon doen enz.)

Jaaa er zijn zeker ook wel leuke jongenskleding maar toch vind ik voor een meisje veel meer keuze ?
Waar shoppen jullie de kleertjes? Ik heb het eerste setje bij Hema gekocht maar daar hadden ze niet zo heel veel leuks.. Ook bij h&m online, en mitoetie word ik ook niet echt blij ?

Stom maar waar.. de zeeman! Bij mn eerste heeeel veel gekocht. Moet zeggen dat t wel snel pilt en slijt maar vooral voor de eerste maandjes boeide het ons niet echt want ze groeit overal met een oogwenk uit. Merk het nu vooral pas gezien ze langer echt in 1 maat blijft. Rompers altijd bij de hema (bamboo❤️) nu durf ik nog niet veel, vind online toch lastiger. Ik moet het altijd ff zien omdat babymaten overal heel verschillend vallen zelfs bij dezelfde winkels. Vind bijv de truitjes vd hema vaak snel wat kleinig vallen maar de broeken weer lang ? drammmaaaa

Jaaaa ik houd zeeman ook in de gaten. Wordt tijd dat de winkels weer open gaan hoor, wat online shoppen is het toch niet helemaal!
Ik heb voor mijn zoontje ook wel veel bij primark gekocht! Het is gewoon echt onmogelijk om niet te veel te kopen hahaha

Terug
Bovenaan