Oktober 2020❤️

Hallo allemaal,  leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben nieuw op het forum. we verwachten in oktober een eerste kindje. Uitgerekende datum 13 oktober. op 20 mei staat de 20 weken echo gepland, spannend! 

Welkom!! En gefeliciteerd natuurlijk! Spannend hè! Eerste kindje, heel leuk!! Weten jullie het geslacht al? 

Bedankt! Na een vruchtbaarheidstraject in twee verschillende ziekenhuizen van ongeveer 2 jaar zijn we via icsi zwanger geraakt. Super blij natuurlijk, maar soms ook nog wel onwerkelijk en spannend  we zijn ons aan het oriënteren voor de kinderkamer en kinderwagen ed. zelf ook al wat kleertjes gekocht en gekregen. Ook aan het klussen in de babykamer. Zijn jullie hier ook al mee bezig? Tips?  Het lijkt ons een mooie verrassing om bij de geboorte het geslacht te ontdekken. 

Hoi allemaal!!

Op dit moment ben ik 18 weken zwanger, uitgerekend op 6 okt. Het is mijn 2e kindje en bij mijn eerste zwangerschap ben ik via dit forum bij een leuk groepje terecht gekomen waarbij we eerst via Facebook contact hadden. Ik vroeg me af of er in dit forum ook een groepje actief is. 

Gefeliciteerd @Lizzyfeb ik ben zelf 8 oktober uitgerekend van de 2e.
Er is een Facebook groep aangemaakt voor uitgerekend in Oktober.
Staat ergens is de voorgaande berichten.;) geen idee of een Whatsapp groep is inmiddels.
Weet je al wat jullie verwachten? 

Hoi meiden,
Zat al eerder in deze groep, morgen 17 weken zwanger van onze kleine meid. We hebben afgelopen weekend een geslachtsecho kunnen laten maken in Delft (althans maakte ze echo zelf ?. Was super leuk en een mooie ervaring. Zijn ontzettend gelukkig dat we een meisje krijgen. Hier zijn de winkels nog gewoon open dus ben toch even aan het verantwoord shoppen gegaan. Kon het niet laten leuke meisjes kleertjes en spulletjes te kopen. ?. Nu wachten tot 25 mei dan hebben wij de 20 weken echo. Fijn dat het met jullie ook allemaal goed gaat, lees tussendoor jullie berichtjes nog wel hihi. Hebben jullie ook al het geslacht gehoord of hebben jullie een idee. Ben benieuwd?, en hoe voelen jullie je?

Groetjes!!

@linnniiie dankje, ik ga eens terug lezen. Ik weet nog niet wat het wordt, ik heb 14 mei de 20 weken echo. Er zijn hier geen echo centra die pretechos toestaan dus we moesten even iets langer geduld hebben. Ik ben er echt enorm mee bezig, misschien juist omdat we al een dochter hebben. Ik ben zo benieuwd of ze er een broertje of zusje bij krijgt. Al maakt het me niet uit wat ;) Moet jij ook wachten op de 20w echo? 

@linnniiie ik heb het gevonden en een mail gestuurd. Ik zag ook een bericht van jou voorbij komen dat je nog geen reactie op je mail had. Zit je inmiddels in de groep? Zou je dan willen laten weten dat ik een mail heb gestuurd? Ik kan mij voorstellen dat ze daar niet dagelijks meer in kijkt. Dankjewel alvast :) 

Terug
Bovenaan