Oktober 2020❤️

Ik heb de baby voor het eerst gevoeld!! ?? was bijna vergeten hoe het voelde en hoe bijzonder ❤️?? ik herinner me nog wel heel duidelijk de maagzuur trappen in de laatste maanden ?? maar dat terzijde ? mn kratje vd moeders voor moeders is voor het laatst omgewisseld, vind ik ook een gek idee ? je raakt er zwat aan gewend om in een maatbeker te piesen ?

Ik sluit aan ik ben morgen alweer 15 weekjes zwanger en ik moet zeggen dat de tijd best snel gaat ookal duurt het soms toch best allemaal wel lang morgen mag ik dan eindelijk naar het hartje van de kleine luisteren en wat ben ik toch benieuwd en mag je hopelijk rond de 29ste oktober in mijn armen sluiten

nu 15,5 week en nog maar 1 rompertje gekocht haha
kraamzorg natuurlijk al geregeld en we kijken nu naar dagopvang (ons eerste kindje)
Vrijdag ook even langs babypark en prenatal..

Maar vind unisex kleren wel lastig te vinden (we willen het geslacht niet weten) Iemand nog tips voor leuke online site of winkel?

mijn buikje begint iets, met strak shirtje zie je een bult haha... vandaag een wijder shirtje en dan zie je eigenlijk niks haha
Heb vooral idee dat m'n borsten aan het groeien zijn haha..

Hihi inderdaad die borsten ? ik heb al een reusachtige bh ?? merk wel nu met die tweede dat mn buik veeeel harder gaat als met de eerste. Bij de eerste had ik de buik die ik nu heb pas rond de 22/24 wk zit nu op 16 wk ?

@Lizzyfeb ik heb met 14w een controle echo gehad en ze konden toen zien dat we een meisje verwachten! Anders ook moeten wachten tot 20w.
Ik zit al een tijdje in de fb groep idd. Duurde wel even voor het gelukt was omdat de groep geheim staat.

Zo hé, inderdaad, die borsten! Ik weet soms van gekheid niet meer hoe ik comfortabel moet liggen. Buikje groeit aardig door en met wat strakke kleding is het wel overduidelijk. En die kleine voel ik ook al heel enthousiast bewegen. Tijdens de controle heeft de vk meermaals gezegd dat ik een druk kind heb, en dat is wel te voelen. Nog niet heel de dag door, maar momenten van rust of gekke houdingen en dan blijf ik even zo zitten/liggen om extra ervan te genieten. (Ben 16+5 nu). Heel erg speciaal!

[quote quote=10318113]Ik sluit aan ik ben morgen alweer 15 weekjes zwanger en ik moet zeggen dat de tijd best snel gaat ookal duurt het soms toch best allemaal wel lang morgen mag ik dan eindelijk naar het hartje van de kleine luisteren en wat ben ik toch benieuwd en mag je hopelijk rond de 29ste oktober in mijn armen sluiten[/quote]
Wat leuk! Ik ben op dezelfde datum uitgerekend :)

Terug
Bovenaan