Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat leuk mama lou!!! Heb woensdag weer controle hoop hetzelfde te horen ?❤️ zijn er gekke spelregels? Astronautenpak/hamsterbal? ? ach wat maakt het uit! Hij mag mee ?❤️
Haha mijn vriend is een borsten man dus die is blij haha ? als ze soms niet zo gevoelig waren haha
Jaaa mijn vriend mag 20 weken echo ook mee
En de controles doen ze ook weer als normaal qua hoeveelheid... Daar hadden ze ook aanpassingen in gemaakt
Ik voel af en toe een plofje in de buik... Twijfel of dat darmen zijn of niet maar iedereen zegt tis te vroeg om te voelen tijdens eerste zwangerschap.. Morgen 16 weken
Yes! Hier uitgerekend op 13 of 16 oktober (de verloskundige weet t nog niet helemaal)
Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Hier een verrassing ei onderweg......in augustus 2019 bevallen van mijn dochter. Door borstvoeding sinds half november aan de minipil.........die dus niet helemaal zijn belofte nagekomen is........
We hadden in de planning om vanaf juni/juli weer te gaan proberen (we gaan 2 juli trouwen en ik wou ABSOLUUT NIET met een dikke buik trouwen).......maar dat is nu dus niet meer nodig en trouwen met dikke buik gaat het worden, want alles cancelen en verplaatsen is ook niet zonder kosten.......
Net even proberen.bij te lezen..
Drukke en ook nare tijd achter de rug ..
Hier donderdag met 16+6 eindelijk weer controle. Heb nog geen idee wanneer de 20 week echo gaat plaatsvinden zal denk ik donderdag meer horen erover
Wij willen wel weten wat het wordt. Maakt weinig uit heb al een jongen en meisje. Praktisch gezien zou meisje handig zijn ivm kleding e.d gezien mijn dochtertje anderhalf is hebben we daar nog heel veel van, voor een jongentje bijna niets meer (zoon is 7)
Doen jullie ook de 22 weken prik?
Ik denk dat ik het wel doe scheelde de kleine straks een vaccinatie als het goed is