Oktober 2020❤️

Net even proberen.bij te lezen..
Drukke en ook nare tijd achter de rug ..

Hier donderdag met 16+6 eindelijk weer controle. Heb nog geen idee wanneer de 20 week echo gaat plaatsvinden zal denk ik donderdag meer horen erover 
Wij willen wel weten wat het wordt. Maakt weinig uit heb al een jongen en meisje. Praktisch gezien zou meisje handig zijn ivm kleding e.d gezien mijn dochtertje anderhalf is hebben we daar nog heel veel van, voor een jongentje bijna niets meer (zoon is 7) 
Doen jullie ook de 22 weken prik? 
Ik denk dat ik het wel doe scheelde de kleine straks een vaccinatie als het goed is 

Hier volgende week dus de 20-weken echo, maar aangezien de pretecho's doorgaan en we niet kunnen wachten hebben we stiekem (niemand weet ervanaf) aankomende vrijdag nog een pretecho gepland. Dan kunnen we van het weekend alle familie verrassen met een ballon of dergelijke. (Die gaan ervanuit dat we het volgende week pas weten). Toch nog een beetje een suprise. :)
22 weken prik ga ik zeker halen. Liever ik een prik dan die kleine straks een, of erger nog, die kleine doodziek. Moet me er alleen nog even verder in verdiepen waar en hoe enz.

Ik willem ook halen, zal denk ik via de verloskundige gaan?? 

ik heb gister de babywatcher binnen gekregen. Er zitten hier bijna geen echo bureaus. Enalles wat er zit is volgeboekt of gaat pas volgende week een keer open ?. Nu heb ik de 20 wk echo de week daar weer op.  Die babywatcher is echt super onduidelijk (krijg het niet voor elkaar ???) ik zal wel stom zijn. Iemand ervaring met dat onding??? ?? vind het ook weer overdreven om een half uur in de auto te zitten voor een echo als ik de week erop toch mag. ?? #luxeproblemen 

Oke ik ben echt erg.. kon me niet beheersen ?? en maar goed ook de verloskundige had het mooi mis met 12 wk echo.. zij is een hij! We krijgen een zoon en broertje!! 

Voelen jullie de baby al? Ik ben nu 16+2 van de tweede en ik heb het gevoel dat ik hem/haar al eventjes voel. Af en toe leek het heel duidelijk maar af en toe ook een hele dag niet en dat maakt dan toch weer wat onzeker. Voelen jullie de kleine wel elke dag?

@sammerd geen ervaring met de babywatcher, maar wel hele slechte ervaringen van anderen gehoord. Daarom nooit geprobeerd!
Wij verwachten een zoontje!! Eindelijk de pretecho gehad :) nu wachten op de 20 weken echo.
@nbaas ik voel hem geloof ik ook sinds een paar dagen, ben er vrij overtuigd van! Niet elke dag nog maar dat is normaal. Heel bijzonder om te voelen! Soort plopjes onderin je buik. Ik ben nu 17+2!

Hey hey. Ik ben nu 16+2 en dit is mijn allereerste zwangerschap. Ben 24 jaar. Krijgt hier iemand ook al een glucose tolerantie test? Ik heb extreme dorst en plas veel. 
Mijn moeder had zwangerschapsdiabetes en beviel van een te zware baby 24 jaar geleden die nu ook zwanger is en soortgelijke klachten heeft. Ze heeft nu diabetes type 2, mijn moeder. En vele miskramen gehad helaas. 
Iemand met soortgelijke klachten zoals veel dorst en plassen??? 
Groetjes, 

Nadiya

Terug
Bovenaan