Oktober 2020❤️

Gebruiker10238070
Wat leuk! Ik heb de volgende dag mijn 20 weken echo. Wel geen bericht gehad dat mijn man erbij mag zijn... blijven hopen dus.

Hier de 20 wk echo gehad. Altijd weer bijzonder om te zien wat ze allemaal kunnen tegenwoordig ? alles was gelukkig goed. 
Hoe gaat het met de rest?? Iedereen oke na de echo?  Leven gevoeld ? 
wij zijn bezig met de babykamer, we hebben van 2 kamers 3 gemaakt. Vorige maand heeft mn dochter een zuurstokroze unicorn kamer gekregen ?? kind helemaal door het dolle zo lief❤️
Voor broerlief komen we er nog niet helemaal uit. Voor meiden is er veel leuker behang?! Of ligt dat aan mij ? Zag dat ze volgende week bij de Lidl super leuke nijntje kleden hebben. Alleen geen idee wat de kleuren zullen zijn van zijn kamer ?

Misschien is het leuk alle uitgerekende Dara en geslacht(mitst je het delen wilt) op een rijtje te zetten?
Hier word de baby kamer groen.. Mint en donker muren taupe en meubels wit aankleding nijntje.. Mooie ixi gekocht van nijntje en zag een tip voor vloerkleed van de lidl! Dank daarvoor! 

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer - 23 okt - M
Hier ook net de 20w echo achter de rug,  vond indd bizar wat ze allemaal zien @Sammerd. Gelukkig alles goed, mijn partner kon mee en wij weten nu dat we een kleine meid mogen verwelkomen ? voor mij eerste kindje en mn buik groeit wel maar denk voor buitenstaanders nog niet echt mega zichtbaar zwanger ;) Hoe gaat het met jullie? 

Terug
Bovenaan