Oktober 2020❤️

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Cardiozuster 25 okt ?
Gebruiker VL 29 okt ?
Mali Mali 16 okt -M
Pika 16 okt M 
Gebruiker 10221778 13 okt ? 
Noira 12 oktober – J
Hope - 30 okt- J

Ik heb over 2 weken mijn 20 weken echo. 2 weken terug hebben we een echo gehad om te kijken wat we krijgen! Na een prachtige dochter krijgen wij nu een zoon! Een uitgebreide echo gehad van 20 min, echt genoten om zo lang weer even te mogen kijken. Hierdoor wel al veel gezien en alles zag er daar goed uit. Wel een erg drukke baby.
Ik heb soms al eens een scheve buik, dan ligt hij dus denk ik echt aan 1 kant te duwen ofzo. Ik had dit met mijn dochter echt pas veeeel later. Verder voel ik hem af en toe een beetje schuiven maar nog niet heel duidelijk. Zoals het er nu uit zag ligt me placenta voor.

Al meiden die het lichamelijk al wat zwaarder vinden? Ik werk in de kinderopvang en merk dat ik 3 lange dagen werken best pittig vind nu. Herkenbaar?

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Cardiozuster 25 okt ?
Gebruiker VL 29 okt ?
Mali Mali 16 okt -M
Pika 16 okt J
Noira 12 oktober – J
Hope – 30 okt- J
@Mali Mali, oeps, je hebt gelijk, het moet een J zijn (ik had m van mannetje in m'n hoofd, omdat ik hem altijd ons kleine mannetje noem hahaha).
Ja schiet al lekker op he! 
@Hope Genieten he zo uitgebreid mogen kijken. Wat leuk zeg een zoontje! Van harte! Hier ook een druktemakertje, al was mijn 1e zoontje ook zo'n druk mannetje in de buik, dus ben het wel gewend. Inderdaad, helemaal aan een kant (meestal rechts) zodat het er scheef uit ziet haha. Verder inderdaad best zwaar, maar vooral door de vermoeidheid, hoort er nou eenmaal bij :) Lijkt me inderdaad pittig i.c.m. werken in de kinderopvang! Kan je dit wellicht aangeven bij je baas zodat je wat minder uren / lichamelijke inspanning hoeft te doen? 

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Cardiozuster 25 okt ?
Gebruiker VL 29 okt ?
Mali Mali 16 okt -M
Pika 16 okt J
Noira 12 oktober – J
Hope – 30 okt- J
Lachlan - 22 okt - J 
Hoop jongens volgens mij in oktober!! :)
@Hope ja ik vind t fysiek ook best pittig. Werken gaat prima want ik heb een kantoorbaan, maar kan me voorstellen dat je t zwaar hebt in de kinderopvang! Ik ben nog steeds heel moe, geef nog steeds over en veel last van bandenpijn.
Zijn jullie wel al minder moe.dan in t eerste trimester? 

@pika hahaha ja hier ook vaak rechts! Soms denk ik dat ik een hard buik heb maar denk dat vaak die kleine man lekker ligt te duwen. 
Op mijn werk zijn ze gelukkig heel begripvol en heb wel aan gegeven dat ik het pittig vind. Ik heb ook last van SI gewricht. Ik wil het nog even bekijken en anders ga ik minder werken. 

@lachlan
Wat rot dat je nog steeds wat overgeeft! Ik heb hier geen last van gehad wel veel bandenpijn. Vermoeidheid is wel een stuk minder maar ben nog vaak moe maar niet zo extreem meer!

@hope: Wat bizar! Ik zit ook met mn SI gewricht ? had ik bij de eerste ook. Aan het begin van mn dienst loop ik aardig maar op het einde strompel ik naar huis. Niks ernstig, mag het belasten maar het is enorm pijnlijk het laatste uur. Heb het deze zwangerschap wel erger en constanter als vorige keer. 
trekt het bij jou ook helemaal door? 

Grappig he dat we allemaal zwanger zijn maar de "symptomen/kwaaltjes" zich zo anders uiten.
Ik behoor tot de unieke groep die eigenlijk nergens last van heeft (gehad), weet dat ik in mn handen mag klappen (sorry dames!l geen misselijkheid,  denk bij elkaar 7 avonden extreem moe en voor de rest af en toe eens een flinke steek (bandenpijn denk ik)
Hoop voor degene die nog misselijk/moe zijn dat het in dit trimester steeds beter mag gaan met jullie!

Zit indd veel verschil in hihi eerste zwangerschap fietste ik ook zo door ✌️ wel indddie rugklachten maar kon wel tot end werken. En kijk het beheerste gelukkig niet mn kijk op de zwangerschap. Nu de 2e keer meer last en veel vraatzucht ? had de 1e keer wel trouwens dat ik 9 maand een hormonaal kreng was. Nu totaal relaxed. Zo apart! Elke zwangerschap is weer anders! Lijkt me wel afschuwelijk als je zo misselijk bent! ? ik hoop op veel beterschap zo int het 2e trimester!! 

Oh ook zo een last en ook werkzaam in kinderopvang of niet?
Ik kreeg pas last einde van zwangerschap en eigenlijk daarna wel last van blijven houden. Nu veel sneller last en trekt ver door naar billen en ook benen! Loop nu 1x in de week bij fysio. Ik ben echt rond 4 uur helemaal gesloopt op een werkdag. 

Terug
Bovenaan