Oktober 2020❤️

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
cardiozuster - 25 oktober - onbekend 

Ik heb a.s. week een 20 weken echo met 19+3
Wel spannend hoor!! Sommige dagen voel ik meerdere keren plofjes en andere dagen iets minder.
Dat mag nog allemaal volgens mij in deze periode dat je het de ene dag beter voelt dan de ander maar dat maakt het wel spannend!
Had niet gedacht dat ik 't zo spannend vond of het allemaal goed is met de kleine!

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
cardiozuster – 25 oktober – onbekend 
Gebruiker VL - 29 okt - ?

Hallo, hier alles goed. Ik heb halverwege juni de 20 weken echo, het geslacht willen we niet weten. We hebben dus ook een neutraal kamertje. De kleine vorige week voor het eerst gevoeld :) en mn buik begint nu wel te groeien.

31REACTIE | REPORT | QUOTE

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Gebruiker VL – 29 okt – ?
Mali Mali - 16 okt. - M

Hier ook alles goed!
aanstaande dinsdag de 20 weken echo in het ziekenhuis ivm aangeboren goedaardige oog tumor bij zoontje. Partner mag ook mee gelukkig!

@cardiozuster herkenbaar, was zelf ook heel nuchter maar vond de 20w echo toch wel spannend! Maar ook wel heel fijn om de kleine weer te zien en echt heel bizar wat ze allemaal kunnen zien op echo. Succes en ook veel plezier!
@malimali fijn dat je partner mee mag en hoop dat het bij jullie allemaal goed verloopt, zeker als je zoiets hebt meegemaakt met je zoontje 

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Gebruiker VL – 29 okt – ?
Mali Mali – 16 okt. – M
Pika - 16 okt. - M
Hoi allemaal, zag net dit toppic, en aangezien ik ook in oktober ben uitgerekend vond ik het wel leuk om ook even mee te doen.
Afgelopen woensdag de 20-weken echo gehad, gelukkig alles helemaal goed, en een gezond mannetje! Inderdaad de ene dag voel je wat meer dan de andere dag, maar dat heeft ook een beetje te maken met hoe druk ik zelf ben merk ik (ons 1e zoontje van 8 maanden oud houd me goed bezig haha).
@ Mali Mali, leuk, we hebben dezelfde uitgerekende datum! Veel succes dinsdag! 

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer - 23 okt - M
Cardiozuster 25 okt ?
Gebruiker VL 29 okt ?
Mali Mali 16 okt -M
Pika 16 okt M 
Gebruiker 10221778 13 okt ? 
hier gaat alles voorspoedig. Geen gekke kwaaltjes. Vorige week de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Opluchting. We zijn aan klussen voor de babykamer. Kinderwagen vorige week besteld. Aantal dingen gekocht voor de babyuitzet. Meubels moeten we nog aanschaffen wordt misschien 2dehands of toch nieuw. Weten we nog niet helemaal. 

Mienmien – 15 okt – J
Sammerd – 27 okt – J
Dreamer – 23 okt – M
Cardiozuster 25 okt ?
Gebruiker VL 29 okt ?
Mali Mali 16 okt -M
Pika 16 okt M 
Gebruiker 10221778 13 okt ? 
Noira 12 oktober - J

Vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles tip top in orde. Heb ook eindelijk een mooie echo van zijn gezichtje, zowel in profiel als frontaal (3D). Wel een opluchting na de vorige echo. Toen zagen we enkel zijn achterkant...
Wij hebben nu alles al in huis om onze baby te verwelkomen. Het meeste is 2dehands van vrienden of familie. Enkel de buggy is helemaal nieuw ?.
Aan de kinderkamer is nog veel werk, de muren moeten opnieuw gedaan worden na een vochtprobleem bij de vorige eigenaars... maar dat moet wachten tot de grote vakantie wanneer mijn man een maand thuis is.

Wat toevallig Pika! Lekker net over de helft haha!
Ik zag dat je M achter je naam hebt staan, maar je krijgt een jongetje toch? Moet je M even aanpassen naar J ?

dankje @dreamer! Inderdaad spannend. Hopelijk nu alles goed!

Terug
Bovenaan