Oktober 2020❤️

@sammerd oh echt waar! ook zo een last en ook werkzaam in kinderopvang of niet? Ik kreeg pas last einde van zwangerschap en eigenlijk daarna wel last van blijven houden. Nu veel sneller last en trekt ver door naar billen en ook benen! Loop nu 1x in de week bij fysio. Ik ben echt rond 4 uur helemaal gesloopt op een werkdag

dat had ik juist aan het begin, nu nog wel steeds moe de hele dag maar gelukkig is dat m'n enige klacht!

20 weken echo gehad en alles was goed!!! zo dankbaar daarvoor!! lag mooi met z'n handje naast z'n hoofd en lekker gapen af en toe! Prachtig zeg!

nee zit in de ouderenzorg voornamelijk nachtdienst. Loop 2 rondes waarbij je best wat mensen moet verdrogen -> slepen. ? opzich na deze rondes als iedereen meewerkt gaat het wel ? maar als ik tussendoor veel bellen heb (trap op/trap af) dan weet ik soms niet meer waar ik het moet zoeken ?? vaak de laatste 2uur ben ik ook wel aardig  uitgeblust bij een drukke dienst ? heb je jammer genoeg niet in de hand. Heb nu wel dat het in mn vrije tijd nauwelijks wegzakt en sneller terug komt. Was gister het bed aan het opmaken en het schoot me weer door mn hele been ?? kon wel janken. Vooral bij bukken en strekken argh! Natuurlijk weeres een skinny jeans aan, kreeg ik dus nooit meer uit ?? hup manlief gesmeekt om aan mn broek te trekken ??? lord... gelukkig is het veel dagen wel dragelijk en heb ik een klein contract 

ooh doe je nog nachtdiensten? (Ik werk ook in de zorg)
Daar ben ik mee gestopt rond m'n einde 1e termijn!

jaaa heel bijzonder en mooi die gaapjes!!

Hihi ik ben geen ochtendmens. Dus dagdiensten doe ik al jaren niet meer hihi werk alleen savonds en snachts. Ook met oppas veel beter te realiseren met mn dochter. Moet toegeven dat als de nacht niet al te gek verloopt het beter te behappen is als de avond. Snachts kan ik zelf mn tijden indelen en mn rondes eventueel wat spreiden. Savonds iedereen gewoon wakker en word er continu vanalles van me gevraagd. Werk momenteel op een groep die erg leegzuigerig is. ?

Hoi hoi?
Vandaag 20 weken echo gehad, gelukkig was alles goed met ons ventje? zijn groei was wel een weekje veder. Nu al een grote vent? 

@sammerd
Ja ik voel wel minder druk op die plek, maar op sommige momenten komt die net zo hard weer terug. 
Ik kijk even aan hoe komende week werken gaat en anders wil ik er een dag af. 
Weetje van het advies maatregel van het RIVM over het stoppen van werken met 28 weken ? Dit geld voor beroepen waar je niet de 1,5 meter volledig kan toepassen! Goed om even na te kijken!

Voelen jullie veel de baby bewegen? 
Ik af en toe (is de tweede). Ik
Voel vooral veel schuiven en heb bijna elke dag wel een scheve buik. Dat drukt hij denk ik met z’n billen in mn buik. Zo leuk. Herken dit wel van vorige zs maar pas veeel later

Terug
Bovenaan