Oktober 2020❤️

vooral als ik het rustig heb op een dag voel ik hem vaker, op m'n werkdagen minder omdat als ik thuis ben je vaak ook nog in de weer bent haha... 

waar zijn jullie mee bezig qua aankopen?

Wij moeten nog babykamer kopen, kinderwagen en autostoeltjes hebben we wel
ik ben me nu eens aan het verdiepen in babyflesjes haha

Ik voel onze kleine man vaak bewegen als ik neerzit. Dan drukt de onderkant van mijn buik precies wat tegen mijn benen en dan zit hij daar lekker tegen aan te stampen.
Vorige donderdag 1 dag terug moeten gaan werken ( ik ben leerkracht in de lagere school) en ik was kapot toen ik thuiskwam. Meteen in slaap gevallen voor 2 uur + heel vroeg in bed gekropen. De volgende dag wqs ik niets waard.
Nu hou ik mijn hart vast voor de komende 3 weken, terug voltijds aanwezig op school voor de klas. Ben eens benieuwd.
Voor de rest krijg ik momenteel heel vaak de opmerking dat ik best al een dikke buik heb voor 22 weken... ben zelf redelijk klein en die buik is de voorbije 2 weken echt hard gegroeid... VK zei dat het niet abnormaal groot was, maar iedereen in mijn omgeving verschiet en ik krijg regelmatig de vraag of ik zeker ben dat het geen tweeling is ?. 

@jmAr hihi wat fijn!! Bij ons zeiden ze dat alles op schema liep. Hij had alleen al wel een dik buikje ?? 
@hope hoezo advies 28wk? Waar kan ik dat vinden? En wat is het idee erachter?? Ik voel hem sinds een kleine week elke dag meerdere keren vooral als ik hem chill nadat ikzelf druk ben geweest. (20wk). Daarvoor gerust 3x op een dag en dan weer 3 dagen niet. Voelde hem vanaf -+ 16wk

@cardiozuster ik ben nu ook bezig net de inboedel. Heb je al wel een idee wat je gaat doen met de kamer?? Wij hebben vanmorgen behang besteld ? 1 muur met dinootjes vrij rustig van kleur. En lichtblauw op de muur tegenover de zijwanden houden we wit. Licht grijze meubels van de oudste. Gezien zij net een roze unicorn kamer heeft nu ?? en dan ben ik ook helemaal klaar met verbouwen bah ?  wij gaan denk ik voor de avent natural flessen, gingen vorige keer goed in combi met borstvoeding ✌️

@noira wat vervelend dat je zo moe bent! Kun je niet met je leidinggevende om tafel?? 
en de mening van anderen gewoon negeren het is nooit goed. Bij de oudste had ik pas met 25 wk een buik. Eerste 25 wk kreeg ik elke dag opmerkingen: ben je wel zwanger? Is niet goed hoor! Krijgt ze wel genoeg voeding?! Daarna had mn buik een groeispurt wederom opmerkingen: nou je nam het advies wel echt ter harte, je laat jezelf nou wel erg gaan? Is ook niet gezond hoor dat het zo hard gaat ineens! Jemig!! 

het is nooooooit goed. Iedere zwangerschap is anders, iedere vrouw is anders ❤️ zolang de baby en jij het goedmaken is het goed! Laat ze maar lullen (ookal is dat niet altijd even makkelijk). 

@ hope Ik heb intussen wel protocol gevonden maar ik snap niet helemaal waarom je per se vanaf 28 weken andere werkzaamheden zou moeten verrichten? Ook geldt dit alleen extramuraal. Ik begrijp ook niet helemaal waarom dit intramuraal niet geld?

@cardiozuster 
hier ook druk bezig met de kamer, commode ledikant en wiegje inmiddels in huis (laatste twee van vrienden die al kids hadden) verder via mp een box op de kop getikt, weet niet  hoeveel je het daadwerkelijk gebruikt vond zonde om daar 100/150euro aan te besteden.
Kleertjes wel wat gekocht maar wacht tot de herfst/winter collectie  een beetje komt nu nog zoveel zomer in de winkels 

@sammerd
ik snap ook nog niet helemaal hoe en wat. Ik werd er op geattendeerd door leidinggevende zelf. En in kinderopvang mag het wel, ze had het na gevraagd. Ik laat het nog even voor wat het is, ik zie wel wat ik doe en hoe het tegen die tijd is.
@dreamer jammer hè dat er nogmaals weinig winter is(logisch dat wel) ik wil zo echt shoppen!!

Ah wat leuk dat iedereen daarop aan het voorbereiden is
Wij gaan waarschijnlijk voor groene muren met een printje op 1 muur.. succes met het klussen ☺️

Wij kregen dr Brown ook als tip voor de flessen.. tis onze eerste dus geen flauw idee haha
Hoorde dat de fles bij iedere kind kan verschillen dus hoe kan je dat vooraf weten haha

Jaa dat shoppen is jammer nog, hebben ook nog niet veel gekocht maar alles is nog met korte mouwen.. wanneer komt nieuwe collectie?

Merk wel dat nu in week 20 kindje actiever wordt.. gisteren erg actief.. vandaag wat rustiger haha ♥️

Terug
Bovenaan