Oktober 2020❤️

@cardiozuster hihi die flessen weet je dus niet. Wij hadden difrax starterset bij de oudste. Dronk ze dus never nooit niet uit. Weg 30 euro ? we hebben nog veel avent liggen dus ik koop wat nieuwe flesspeentjes en hopen dat hij die pakt. Kleine tip koop nooit een complete set maar gewoon 1 of 2 flesjes. Mocht je een kleine flesweigeraar hebben. En kijk goed naar of je borstvoeding geeft, wij gaven afgekolfd met de avent natural (speenkussen en speen heeft een beetje de vorm van een borst). Deze pakte ze wel. Alle andere leek ze dus niet echt te herkennen.

Het is ook wat je zelf prettig vind ? was vanmorgen op kraamvisite, ik gaf die kleine meid een flesje met een difrax fles. Maar dat vind ik echt ondingen hihi. Terwijl hun erbij zweren ? ieder zn ding. Er is ook zoveel keus ? dat vond ik bij de oudste al, nu 3 jaar later is er NOG MEER KEUS!! Soms krijg ikalleen al error door alle keuze met echt alles!! Potjes, flesjes, traphekjes, voedingsproducten, bedjes, slaapzakken ???

Haha ? ik snap wat je bedoeld... De eerste keer baby zaak en je ziet 50 autostoeltjes en 50 kinderwagens dan denk ik ook.. waar begin je maar dat is ook goed gekomen haha

Kwestie van proberen.. begin mét Avent en dan zie Ik wel
Trekpleister heeft vrijdag toevallig online korting op Avent

Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst gepost heb. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en overmorgen hebben we de 20 weken echo. We weten het geslacht dus nog niet en ik vind het behoorlijk spannend. Hopelijk is alles goed met de kleine!!
Met mij gaat het goed, ik heb alleen erg last van mijn darmen. Ik kan dagen niet naar de wc en krijg dan vreselijke krampen. Ik gebruik al lijnzaadolie maar dat helpt niks. Iemand nog tips?

@hope ja indd nu weer geduld voor de wintercollectie haha en dan weer wachten tot de kleine eindelijk komt, kan niet wachten!
@Sammerd fijn he die keuze haha, herken her ook wel.. Heb wat dingen tweedehands, van vrienden en online besteld. We "moeten" nog een keer een grote babyzaak in voor alle andere spullen. Was zelf even in de Prenatal en was al overprikkeld ;) 
@Nokia spannend, veel succes maar ook veel plezier bij je echo. Zo bijzonder wat ze allemaal zien tegenwoordig! en wat betreft je vraag kan kan ik je helaas geen advies geven. 

@dreamer vooral overprikkeld ??

@nokia wat spannend!!! Veel succes en plezier!! pff voor de ontlasting zou ik indd ff naar de apo gaan. Moet eerlijk toegeven dat ik er ook steeds op en af last van heb. Steeds als ik denk en nou ga ik ff de huisarts bellen dan lukt het weer ? misschien dat mn darmen denken NEE NIET DE HUISARTS!! ?? 

Terug
Bovenaan