Oktober 2020❤️

haha ik heb het heel af en toe ook... zolang de baby er niet uit floept is het goed haha...
maar daarna gaat het weer beter! 
Misschien soms wat meer bewegen als dat kan? Beweging is goed voor zulke problemen in het algemeen of iets meer drinken?

Ik heb het even met de verloskundige overlegd en ik moet inderdaad even met de huisarts bellen voor de verstopping. Dan kan ik medicatie krijgen.
De echo was goed, alles zag er goed uit! We krijgen een jongetje ?

Hier helpt Macrogol heel goed bij verstopping. Als ik de apotheek bel, dan kan ik dit gewoon krijgen (heb t eerder via de dokter gehad, maar dacht dat je het wel zonder dokter kan krijgen). Tis niet t meest lekkere, maar helpt goed. Heb het bij deze zwangerschap ook weer opnieuw in huis gehaald ?

Mienmien – 15 okt – J

Sammerd – 27 okt – J

Dreamer – 23 okt – M

Cardiozuster 25 okt ?

Gebruiker VL 29 okt ?

Mali Mali 16 okt -M

Pika 16 okt J

Gebruiker 10221778 13 okt ? 

Noira 12 oktober – J

Hope – 30 okt- J

Lachlan – 22 okt – J 
Cloewja - 23 okt - j

5 juni de 20 weken echo gehad. Alles goed,.en we krijgen een jongetje. We hebben al een jongen en een meisje. 
Nu druk huizen zoeken omdat we te klein wonen en nadenken over de naam.
Wel al een pakje besteld ?
Ben nog.wel veel moe.en na een dag werken veel last.van mijn bekken. Verder eigenlijk veel minder dan bij de vorige 2 dat is wel heel fijn. 

gefeliciteerd met het nieuws dat het een jongentje wordt!! :) leuk!

voel 'm nu steeds vaker schoppen.. bijzonder hoor! vooral als ik aan tafel zit met eten of achter laptop/computer en iets voorover zit dan schopt die vaak ff extra haha...

volgende week 22 weken prik voor kinkhoest.. halen jullie die ook?

Ik was het wel van plan. Heb pas met wk 28 weer een afspraak. Vind het wel lang laatste was met 18wk. Hebben jullie er door corona ook zo lang tussen zitten??

Hoi! Als het kan, wil ik mij ook graag aansluiten! 29 oktober uitgerekend van de eerste. Heel spannend allemaal en het begint steeds meer te wennen. De 20-weken echo al gehad en alles was goed! ? 

Terug
Bovenaan