Oktober 2020❤️

Wat fijn tedje, welkom!

Dat was in het begin wel het plan dat ik ook zo lang moest wachten maar paar weken geleden al veranderd.. in week 23 mag Ik weer op controle, dat is met 2 weken.. daarna week 27

Begin soms wat last te krijgen van rugpijn na het slapen.. iemand tips?
Of moet Ik beginnen met zo'n kussen tussen de benen?

Jaa hier zit er ook lang tussen de controles.. ik moet wachten tot week 27, laatste afspraak was de 20 weken echo (met 18 weken). 
@cardiozuster Zo'n kussen helpt voor mij wel goed, is vooral voor je bekken! Als het door jr bekken komt mss een keer naar een fysio?

Is een gewoon kussen voldoende of is zo'n voedingskussen beter??   Ja fysio zat Ik ook aan te denken, gek dat het zo ineens begint Had donderdag ook veel km gelopen.. had gehoopt dat het daardoor kwam.. maar lopen is juist fijn, stilzitten iets minder

Vorige zwangerschap had ik eenvoedingskussen, die kun je op heel veel manieren gebruiken. Alleen in de praktijk had mijn vent elke keer dat kussen in zn gezicht of in de ochtend het kussen op schoot ? nu gebruik ik een gewoon hoofdkussen dan trek ik mn been iets op en leg ik het kussen daaronder waardoor ik wat meer ruimte voor mn buik heb en mn rug rechter ligt. Vind ik eerlijk gezegd prettiger. Het is ook net hoe je het liefst ligt ? Rug/zij

@Tedje  welkom hier! bijzondere en spannend tijd is het he zo'n eerste zwangerschap.. Hoop dat het goed gaat allemaal?

Vandaag 22 weken? zijn die van jullie ook zo lekker druk aan het bewegen. Ik merk nu heel duidelijk als ik in de avond lekker op de bak of bed hang die kleine helemaal los gaat. Placenta ligt wel voor maar die schoppen worden echt krachtiger. Kan er zo van genieten!

Heb vorige.week de.22 weken prik gehad ..

Ik slaap sinds dit weekend ook meer.met. een voedingskussen. Weet ook niet.goed.meer.hoe ik moet liggen en s'ochtends helemaal stijf. 

Kleine beweegt.goed,.heb zelfs al een filmpje kunnen maken van een bewegende buik. Placenta ligt voor maar goed ook wat een drukte makertje ?

Terug
Bovenaan