Oktober 2020❤️

Ja ik voel het ook steeds vaker, op drukke dagen wél minder merk ik maar s avonds in bed laat die eigenlijk altijd van zich horen/voelen Haha

Ik heb vorige week toevallig ook in de 22e week de prik ook gehaald

As donderdag weer controle bij VK.. ook wel weer fijn
En nog maar 10 weken werken Haha

[quote quote=10335446]@Tedje welkom hier! bijzondere en spannend tijd is het he zo’n eerste zwangerschap.. Hoop dat het goed gaat allemaal?[/quote]
Ja heel gek, maar we weten ook niet anders! Alles gaat goed :). Nog geen last van kwaaltjes  alleen opgezette enkels met dat warme weer. Hebben jullie daar tips voor?

Hoe gaat met iedereen?
Leuk dat er nog wat dames bij zijn gekomen! Gefeliciteerd ?
Vroeg me af of er al een app groep is voor oktober? Ben wel lid van de fb groep.
Hier inmiddels 26w.

Zijn jullie al uit over de naam van de baby? Hier wil het nog niet echt lukken. Ik heb wel een naam die ik graag zou willen, maar m'n man is nog niet overtuigd. Hij komt zelf ook niet met andere opties, en ik kom niets tegen wat ik nog leuker vind ? Gelukkig nog ruim 13 weken als het goed is!

Ik heb geen weet van een fb of Whatsapp groep

Ooh namen ging vrij vlot... Meisjesnaam is
bijna zeker jongensnaam nog 2 opties..☺️

Vanochtend weer controle gehad.. ♥️ alles gelukkig goed
Over 4 weken weer met 27 weken.. en ook zo'n suikertest ivm PCOS.. 

Whatsapp groep zou leuk zijn! Ik meld me bij deze alvast aan haha. 
Hier maandag de 22-weken prik. Vind het wel een beetje spannend om eerlijk te zijn. Vraag me af hoe mijn lichaam erop reageert. 
Verder stond de meisjesnaam al heel gauw vast en jongensnaam een twijfel. Laat het nu net een meisje zijn, lucky us! Daarna nog wat gedoe over een tweede naam, maar ook daar zijn we uit. Zelfs het ontwerp voor een geboortekaartje ligt klaar (die heb ik zelf gemaakt).
Hoe is het bij iedereen verder met de voorbereidingen? 

Terug
Bovenaan