Oktober 2020❤️

Wij zijn begonnen met behangen van babykamer.. hij is bijna klaar! ☺️

Ooh geboortekaartje ook al, lekker zeg .. daar moeten wij nog naar kijken

@MamaLou hier hetzelfde verhaal, inderdaad al uit over meisjesnaam en jongens waren we eigenlijk nog blanco..
We hoeven nu niet meer op zoektocht nu we weten dat we een dochter krijgen! 
Ik heb de 22w prik al gehad, heb alleen een dag of twee een stijve arm gehad. Denk dat ze een spiertje geraakt hadden, voor de rest geen last dus zou me er niet teveel zorgen over maken!

bij mij viel het ook reuze mee, even een seconde dat ik dacht, ooh stijve arm en daarna weer voorbij hoorde van vk dat sommigen wel last ervan hebben en anderen totaal niet, dus uiteindelijk is het maar afwachten! ;)   
Even nieuwsgierig vraagje, Kopen jullie gewone rompers of omslagrompers? Is eerste kindje voor ons en je krijgt natuurlijk allerlei adviezen haha en iedereen roept 'Doe omslag!' Maar vind die dingen helemaal niet veel in de winkel legen (en ook veelal met lange mouw, wat me onhandig lijkt met kleertjes erover) en de rompertjes die ik tot nu toe heb zijn geen van allen omslag haha.. Even wat mede-zwangeren vragen! haha
Ik heb zelf geen probleem om het rompertje over het hoofd te doen (en ik zag online een superhandige tip hoe je bij een poepbroek zulke rompers niet eens over het hoofd uit hoeft te doen haha..)
en ik denk dan weer als het truitje vies is moet die ook al over het hoofd uit! dus wat maakt dat rompertje dan uit haha.. mss denk ik te nuchter..

omslag heb ik in mt 50 en 56 ✌️ eerste maat vind ik het fijn. Ze lijken ze breekbaar de eerste dagen/weken. Heb 3 in beide maten (bamboe ribbel vd hema). voor de rest alleen gewone rompers. Vind ik persoonlijk makkelijker met meerdere laagjes, lijkt met ook comfortabeler voor kindlief.
Hier ook druk aan het verven en customizen in het kamertje ❤️
Geboortekaartje staat ook al helemaal klaar ?

Wij zijn wel uit over de meisjesnaam maar de jongensnaam vinden we heel moeilijk.. en we weten nietw at het wordt haha, dus we moeten nog even goed nadenken..
Overslag rompers zijn bij een pasgeboren baby echt vele malen makkelijker, als ze een maand of 3 zijn maakt het niet zoveel meer uit. Je kan ze ook op internet shoppen met korte mouwen van hema enzo. Ook overslag shirtjes zijn in het begin makkelijker. Maar dat is mijn ervaring ;) zeker als je baby snel huilt. 
ik krijg de prik pas over een paar weken, zat vol bij het cb. Vorige keer geen last gehad in ieder geval.

En voor het geboortekaartje hebben we ook al ideeën maar nog niks definitiefs

Wij hebben 50/50 overslag rompers en gewone rompers. Toevallig gewone rompers gekregen van vrienden, we hadden zelf de overslag gekocht. Dit is onze eerste dus we weten niet goed wat we fijn vinden. We hebben genoeg rompers om een soort te 'elimineren' mochten we het echt niet fijn vinden haha.
@Cardiozuster je hebt wel gelijk betreft de schaarse verkoop van de overslag rompers. Ik wilde geen witte wat de zoektocht nog wat leuker maakte. En online kopen doe ik liever niet, want dan kan ik het stofje niet voelen.

Ik weet daarom ook niet wat onze voorkeur heeft, ik ga ook voor 50/50 ☺️
Muren zijn klaar, nu wachten tot de meubels komen... 
Ben de volgende zoektocht begonnen, een matrasje haha, soms bestaat er echt iets als teveel keuze hebben Haha

Hoe voelen jullie je verder??

@mamalou wij hebben indd ook geen wit. Wel super mooie gescoord bij hema online (okergeel en grijze) in geribbeld bamboestof ❤️ ik neem ook nooit niks online behalve de bamboe van hema die zijn zo zacht ❤️❤️❤️

Terug
Bovenaan