Oktober 2020❤️

@Nokia
Fijn dat je ook niet veel last gehad hebt van die inenting! Je weet het maar nooit. Wij hadden hetzelfde jongensnamen zijn om één of andere reden lastiger. Leuk dat jullie al een naam hebben. Wij ook voor onze kleine meid maar wel nog met een goede tweede keuze, denk dat op moment suprême of net de weken ervoor wel een knoop doorgehakt gaat worden;)
Hoe voel je je verder??

Pff indd jongensnamen vonden wij ook veel moeilijker ? mijn lieve echtgenoot heeft echt wansmaak en kwam met allerlei hondennamen aan ? midas, bodan, judas (ja serieus) ? uiteindelijk er gelukkig wel uitgekomen. Het jochie krijgt een naam waarbij ik niet denk aan het asiel of een circusbeer ?. Hier gaat het verder prima. Wel veel last van mn rug. Merk ook echt dat alles veel weker is de 2e keer.     Waar de eerste keer alles psychisch pittig was (veel hormonale woede en jankbuien). Ben ik nu super chill maar half kreupel ? herkent iemand dit? 

dat lijkt me ook het nadeel van wasbare luiers... dat als je ergens bent dat ze zo stinken de hele tijd omdat je ze bij je moet houden... 
Dr Brown breed lees ik omdat de brede fles makkelijker is ivm borstvoeding.. maar sommigen vinden de smallere fles weer makkelijker in de hand haha.. Dilemma's haha.. ach moet gewoon een keer een keuze maken, haha.. geen haast nog!

nog geen last van harde buiken, een keer gehad omdat ik teveel deed maar daarna niet weer... 
met de partner gaat het ook goed.. haha... die vind me soms wat anders omdat ik continu zo moe ben, maak anders blijkbaar meer grapjes en nu denk ik 'ah laat me maar lekker staren of liggen' haha..

@sammerd ik herken het wel, hier ook de 2e en lichamelijk lijkt alles slapper en weker idd.
Kwa hormonale woede zoals je dat zo mooi omschrijft ? lijkt het bij mij andersom, weet niet of dit kan komen doordat we nu een meisje verwachten haha. 
Kwa namen waren we er al snel uit en zijn thuis de baby ook bij naam gaan noemen en dat helpt wel met wennen.

mocht je nog een simpel zwangerschapsshirtje nodig zijn of trui, ze hebben morgen bij LIDL supersale met shirtjes van 4-6 euro, spijkerbroeken voor 8 euro

Linnie hihi ja de eerste was een meid ? ik was 9 maanden lang echt een rot wijf ? Lichamelijk topfit maar niet te harden ?. 
Nu een jochie, ben geestelijk super stabiel. Maar lichamelijk een wrak. ? Ik loop al heel stom, mn rug doet me zeer. Voel me nu met 25 wk al zoals ik me vorige keer de laatste 2 wk voelde ?? en die buik is ook al reusachtig. Lijk al hoogzwanger.

@sammerd Lichamelijk is het wel anders, bij mn zoontje werkte ik tot 34w, staand werk en nu ben ik al maanden thuis dus dat verschil merk ik zeker. Maar als ik jou verhaal zo lees, is zwanger zijn van een meisje misschien de oorzaak haha.
Bedankt voor de tip van lidl, ga straks even kijken ?

Hihi ik geloof echt dat je van meisjes hatelijker word ? iets met dubbele vrouwhormonen. 
Lichamelijk is miss gewoon pech hebben. Wat vervelend dat je al zon poos thuis zit. Heb nu vakantie maar ben bang dat ik ook deels in de ziektewet beland als het zo doorgaat kan amper een leuke dag hebben met het gezin zonder de consequenties te dragen en dan til ik nog niks. 

Terug
Bovenaan