Oktober 2020❤️

Grappig he dat echt iedereen anders reageert lichamelijk gezien op een zwangerschap! Ik ben ook zwanger van een meisje en helemaal niet hormonaal of niet uit te staan (en ja hier geeft mijn vriend echt eerlijk zijn mening over haha)
Zijn jullie allemaal al helemaal ready of net als ik? Hier moet er nog nieuw behang op de muur en de halve uitzet gekocht  worden;) wacht nog even op de wintercollectie 

De uitzet moet hier ook nog.. ga vrijdag shoppen met mijn moeder.. haha
Moet hierna veel werken wat ik tot dusver goed volhoudt (werk in de zorg) dus even wat binnen halen is wel fijn

Ik merk duidelijk verschil in de 2 zwangerschappen of dit echt aan het geslacht ligt geen idee, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde idd. 
Heb de kleertjes van mn zoontje opgezocht en alles wat voor een meisje kan eruit gehaald, verder laatst een cosleeper aangeschaft op mp waar de kleine voorlopig is zal slapen ivm ruimte gebrek.
Verder niet veel nieuws nodig, we hadden het meeste gelukkig al ? alleen de laatste dingen straks zoals luiers etc

Net het kamertje af ❤️ nog wat losse dittedatjes en dan ist ready ❤️ net een draagzak gekocht via mp. Dochterlief wilde er nooit in. Heb hem maar 2ehands gescoord mocht deze ook weigeren ?

Ik heb zowel een draagdoek als draagzak, bij de eerste had ik eerst alleen een draagzak maar hij was er veel te klein voor in het begin dus draagdoek gekocht, vind het ideaal helemaal  als ik straks met 2 kids ben. 

@cardiozuster hoor indd vaker dat het super smerig was. Hoop dat je een goede uitslag hebt ✌️ er was toch nog iemand een paar paginas terug die ook een test had gedaan?? 

@Linnniiie Aangezien jij beide hebt gebruikt, wat vind je makkelijker werken? Ik had een beetje angst dat manlief dat knopen niet goed ging doen en ben maar voor 'gemak' gegaan met de draagzak...

Terug
Bovenaan