Oktober 2020❤️

@mama lou. Draagzak is zeker makkelijker, maar met een newborn vond ik de draagdoek beter, het is even oefenen maar dan fijn. Miss zijn er wel draagzakken geschikt vanaf geboorte maar degene die ik heb niet.

@cardiozuster ik moet ook over een tijdje de suiker test. Vorige zwangerschap ook gehad. Zo smerig, kan er niet naar uit kijken haha. 

ik lees dat veel al best ver zijn we uitzet. Ik ben nu net 2 weken op vakantie geweest en wil nu dingen gaan aanschaffen. De eerste is een Meid en die is alweer 6 dus heb echt bijna niks meer. En nu word het ook nog een jongen dus alles nieuw. Vanmiddag via mp een mooie wagen gekocht die ik zondag ophaal! Super blij mee. Ik had wel nog een ledikant en box dus dat scheelt. Had ook via een locale mp een tripp Trapp voor 35 euro! Helemaal netjes nog, super blij mee. Ik ga vanaf nu minder werken dus heb gelukkig alle tijd om dingen te kopen. Ben morgen 25 weken! 

Sinds twee dagen weer last van rug .. toch maar met kussen in bed slapen denk ik

Volgende week weer controle met 27 weken wanneer is jullie volgende controle?

Wij hebben vandaag eindelijk een echt begin gemaakt aan onze nieuwe slaapkamer. Als die af is, gaan we de slaapkamer van onze dochter in orde maken, en dan kan de baby in de huidige kamer van onze dochter. Deadline is 31/8, benieuwd of we het gaan halen ?
Wij hebben 2 jaar geleden een Tula Free To Grow draagzak aangeschaft. Daar kunnen ze vrijwel meteen in tot ongeveer maatje 86. Zijn er erg blij mee, en gaan m nu zeker weer gebruiken. Heb ook een winter draagjas gekocht, die zal een deze dagen binnen komen. Lijkt me wel handig voor een boswandeling oid. 

Wij beginnen nu pas echt met de grotere dingen. Gisteren een kinderwagen aangeschaft en qua babykamer zijn we nu wel uit de meubels en de aankleding. Nu alleen nog aanschaffen en alles in orde maken ;)
De volgende controle heb ik over 2 weken, een groeiecho met 28 weken. Ik zou deze eigenlijk pas met 30 weken hebben maar het lijkt erop dat de kleine man wat harder groeit dan gemiddeld dus ze willen wat eerder gaan kijken. Ik vind het prima! 

@maria deadlines zijn altijd spannend hihi. Ik ben blij dat ik vroeg ben begonnen alles liep hier enorm uit (veel verbouwingen door het halve huis). Nu nog de hal, zolder en het buitenverfwerk (gelukkig uitbesteed). En dan wil ik geen schuurmachine meer horen of zien ?? heb je al een idee wat je met de kamers wilt kwa kleur en spulletjes?? Hier vorige week eindelijk de babykamer af ❤️ we hebben een walvisjes/oceaan thema ❤️ zo schattig geworden.

@nokia/cardiozuster ik heb vrijdag weer controle 26.3. Laatste controle bij de vlk was met 17 wk! De 20 wk echo eerder gehad met ruim 18 wk. Vind het wel lange tussenpozen. Vooral in vergelijking met mn vorige zwangerschap daar moest je voor elke poep en een scheet ? ook 1000 echos (we hielpen een leerling met haar eindstage). Ik vind het nu wel soms spannend. Mn oudste was heel wild in de buik, die schopte ook veel en hard ? heb echt wel eens over moeten geven omdat ze mn voedselinhoud omhoog trapte ?deze is veel rustiger, schuift meer rond, wel veel maar heel subtiel (kan nog komen). Maar dan ga ik soms toch twijfelen issie wel blij? ? zit vast wel goed maar toch. Het is nu denk ik best spannend als je je eerste draagt in deze tijd ?
en los van alles... ik zag hier en daar al beginnetjes van de najaarscollectie online (hema zeeman c&a) ✌️❤️!!!

@Sammerd voor onze kamer zijn we (of eigenlijk ik ?) er al helemaal over uit. Voor onze dochter weten we het nog niet zo goed. Ik heb al wel een moodboard gemaakt met de dingen die ik wil hebben, maar weet nog niet welke kleur voor op de muur. Maar dat komt wel goed en kan altijd later nog. Voor de babykamer hoeven we niets meer te doen, die houden we in tact. 
Wat heerlijk dat bij jullie de babykamer af is. Geeft zoveel rust hè!

Terug
Bovenaan