Oktober 2020❤️

Hihi hoe oud is je dochter?? Vond ik ook moeilijk mijne is net 3 ? heb dr alles zelf laten kiezen.. het is uiteindelijk een zuurstok roze unicorn kamer geworden ?? pure suikerzoete afschuw ? ach ja kind blij mama blij ?

Hahah vreselijk! Maar als je dochter er blij mee is, dan ben je dat zelf inderdaad ook! Die van mij is net 2, dus die zegt op alles wat ik laat zien dat het mooi is ? kan dus mooi zelf beslissen (met manlief).

wat fijn dat wat babykamertjes klaar komen! Succes voor degene die bezig zijn! :D
Behangetje is bij ons erop, 3 grijze muren en 1 muur met dieren printjes, ziet er super schattig uit! Gordijnen zijn besteld en vrijdag worden de meubels geleverd, dan schiet het aardig op!

oooh wat leuk om te lezen dat de najaarscollectie begint! haha... ga ik ff goed in de gaten houden de komende weken :D

@Sammerd wat lekker dat kamertje af is! Kan ook niet wachten, alleen even wachten tot degene die mij helpt met behangen tijd heeft (die is er veel handiger in dan ik haha) commode staat wel al een tijdje, ledikantje neem ik over van een vriendin dus die ga ik ook ophalen zodra behang erop zit.
Kom maar door met de najaarscollectie! toevallig twee truitjes besteld bij zara gisteren ?

@maria succes met de verbouwingen en de deadline. Opzich wel fijn om een datum te hebben om naar toe te werken! 
@cardiozuster ik ben toevallig vandaag weer op controle geweest (26+4). Onze kleine meid doet het goed,  erg bewegelijk maar alles verder perfect volgens het boekje! Hoop dat een kussen een beetje verlichting kan bieden voor je rug.. Misschien wat meer rekken/strekken/yoga oid om het soepeler te houden?

@ maria hihi misschien had ik ook iets eerder moeten beginnen ? hier was het precies andersom ? NEEHEE MAMA YOENIEKOORNT (unicorn). ? niet mooi! ROZE!! @ dreamer ik kan ook echt niet behangen. Wij zouden eerst ook behang doen, uiteindelijk kwamen we op pinterest een grappig idee tegen met verf (linkermuur hebben we soort van bergjes gemaakt, rechts half wit half blauw als een soort van water idee, daarboven muurstickers geplakt met walvisje en andere waterdiertjes. Klinkt vaag maar is super lollig geworden ?. 
Oh leuk zara heeft zulke leuke dingen ❤️

bedankt voor de tip dreamer!
Ik ga het mss even op youtube zoeken maar merk ook dat bepaalde activiteiten me rug klachten verergeren, paar dagen later zijn ze weer helemaal verdwenen.. Misschien toch beter opletten op wat ik doe of hoe ik zit haha
wat fijn dat de controle goed was dreamer! :D
Ik mag a.s. donderdag weer voor controle met 27+4

Gisteren met 27+6 weken een pretecho gehad (3D/4D), super gaaf! Ik zie de gelijkenissen met mezelf als baby. Lees; dikke hapsnoet wangetjes. Ook lijken we de neus van mijn vriend te zien, waar ik ook al over had gedroomd (hoe gek...). 
Hebben meer meiden een pretecho gedaan? Lijken jullie kleintjes op de een of de ander? 

Terug
Bovenaan