Oktober 2020❤️

Wat fijn dat de kleine man nu goed ligt! Ons meisje is ook kleiner dan normaal voor de termijn.. Had ik bij de vorige zwangerschap ook. Niks mis mee hoor, en fijner met bevallen hahaha..
Ik heb vandaag rustdagje. Kleine naar de opvang, al uurtje gewandeld met de hond en het huis is gisteren gepoetst. Geboortekaartjes gisteren afgemaakt, enveloppen al geschreven! Gisteren ook even flink ingeslagen aan schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten voor het hele gezin hahahaha.. en vandaag doe ik nog vrij weinig! Ga straks eens lekker in bad, heerlijk alleen zonder m'n zoontje dus echt even chillen?

@dreamer ik duim voor je! Het zou fijn zijn als het op de manier gaat waarop jij graag zou willen en waar jij je prettig bij voelt.
@Samsonn wat fijn! Is het het gelukkig allemaal waard geweest. ? 
Watbetreft borstvoeding hoop ik ook dat het gaat lukken hier. Ik ben er (voor mijn gevoel) heel nuchter in en zodra het niet lukt ga ik gewoon over op kunstvoeding. Kijk er wel heel erg naar uit! ?

Mama Lou het is even pittig, maar als het eenmaal loopt is het zo mooi ? 
Mali ze vonden het wat vreemd gezien mijn dochter echt wat zwarig was (kind was echt lang ?). Dus daarom had ik zoiets van brrr ook omdat hij eigenlijk continu op de lijn meegroeide. En nu ineens niet, het is meer dat ik dan bang ben dattie niet genoeg voeding uit de placenta kan krijgen of er iets is wat hem belemmerd. Heb wel zoiets van ben pas gerust als ik de volgende controle hoor dattie in ieder geval ietsje is gegroeid ? maar het is niet alsof ik al volledig in paniek modus zit hoor! En wat je zegt bij de bevalling is het ook minder vervelend ? dochterlief is lief maar man wat had ze een bolle kop ?

@samson fijn dat hij goed ligt! en snap je gevoel wat betreft de groei, volgende controle maar afwachten.. Wij zijn ook niet allemaal hetzelfde toch? misschien is hij gewoon iets kleiner. VK zei ook dat onze meid een iets kleiner hoofdje had maar dat ik daar ook niet teveel waarde aan moest hechten omdat ze op de echo soms lastig kunnen meten op deze termijn.
@Malimali dankjewel! Hier ook iemand die er zo instaat met borstvoeding, zou het fijn vinden als het lukt (we hebben die borsten niet voor niks en denk dat ook wel makkelijk is als het goed gaat) maar anders indd gewoon kunstvoeding..

Ah Jaa snap je angst wel hoor Samsonnn! Helemaal als hij altijd op de normale lijn meegroeit. Wel fijn dat je extra controle krijgt toch. Kan je wat vaker genieten van het kindje in je buik !
Ik heb morgen een telefonische afspraak en maandag de laatste controle en dan is het nog maar 6 daagjes ?

wat fijn Samsonnn dat die gedraaid is!!! Hopen dat het zo blijft liggen natuurlijk!
Wel fijn dat ze extra controles doen voor het gewicht maar als ze zeggen maak je maar geen zorgen dan moet je daar ook op vertrouwen natuurlijk (maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan met die hormonen haha) en de meeste groei qua gewicht zit natuurlijk in deze weken! Dus als het nog even blijft zitten kan die er zo nog wat bovenop krijgen
dat klinkt als een heerlijk dagje Mali!! :D en wat spannend! Dan komt het heel dichtbij zeg!!

Ik kom net bij de controle vandaan! Extra echo gekregen want de kleine was onrustig in de buik en lag niet mooi voor een normale hartslagmeting dus ze zei ik gooi ff de echo erop.. De laatste keer was met 20 weken! haha Maar gelukkig was het hartje mooi actief (en de kleine ook), was ook tijdens de echo erg beweeglijk haha.. Ze hebben meteen maar even gekeken naar de omvang... Hoofdje en buikje waren wat groter, beentjes waren weer wat kleiner... Ze zei er is geen 1 kind die perfect is qua verhoudingen maar ze waren gelukkig helemaal tevreden! Werd nu geschat op ruim 5 pond al.. Ik zit in het midden van de grafiek. Ze schat dat als ik tot 40 weken loop dat het kindje ruim 7 pond zal zijn.
Maar het kindje was ook al volledig ingedaald!! 

Hier helaas een mislukte versie, zowel verloskundige als gynaecoloog hebben hun best gedaan maar ze wilde niet.
Baalmoment maar weet diep van binnen ook wel dat het is wat het is. Nu maar inlezen en voorbereiden op een ander soort bevalling dan ik dacht.. 
@cardiozuster Fijn dat je een extra echo gehad hebt, hebben ze mooi even alles kunnen checken en weet je gelijk een beetje hoe het gaat. wel fijn dat de kleine al zo ingedaald is! Denken ze dan ook dat je eerder bevalt of niet?

Hebben ze het niet over gehad.. maar vorige keer tijdens gesprek over bevalling zeiden ze dat indalen niks zegt over hoe snel je bevalt. Las ook dat bij de eerste je sneller indaalt dan bij een tweede omdat dan de boel wat meer ruimte heeft van binnen.

oooh wat jammer Dreamer :(  gaan ze nu officieel een datum afspreken dat de kleine gehaald wordt?

Terug
Bovenaan