Oktober 2020❤️

@ Dreamer, het is even een domper. Maar troost je bij ons hebben ze 2 pogingen gedaan en de kleine wilde ook echt niet draaien. Nu hebben we zelfs een datum dat de kleine komt en hebben we vreden met een keizersnede.We hebben vanuit het ziekenhuis goede begeleiding en informatie gekregen en laten alles op ons afkomen.

oooh jij ook succes Ltls! Ik heb dat in mijn omgeving nog nooit gehoord met alleen het draaien al dat het moet, laat staan het niet lukken daarvan... Terwijl ik in mijn vriendengroep toch echt al 14 kinderen inmiddels geboren heb zien worden...
maar in deze topic is het dikke pech!! :(

Ah wat jammer dat de versie niet is gelukt. Je hebt gedaan wat je kon. Aan de andere kant heb je nu wel zekerheid.
cardio wat fijn dat alles goed was! 

Ladies het komt dichtbij ?

Bij ons in het een keizersnede omdat de kleine dwars ligt en geen stuit de kleine kan niet op een natuurlijke manier geboren worden. Het hoofdje ligt in m'n rechterzijde van m'n ribben. De ruggenwervel onder de ribben oog en de billen in mijn linker zijde en de beentjes liggen bij de uitgang. 

@Ltls Nee ging ook niet van harte gisteren, beetje beurs nog wel.. Dus nu inlezen en voor volgende week afspraak in zkh maken. Mag natuurlijk "kiezen"  met stuitligging of ik alsnog natuurlijk wil bevallen of geplande keizersnede maar mijn gevoel gaat uit van het laatste omdat ze bij ons dan ook de gentle sectio uit kunnen voeren (kan met spoed keizersnee dan weer niet)
@malimali @cardiozuster nee nog geen datum, eerst krijg je heel veel informatie over beide mogelijkheden met voor en nadelen.. Zal volgende week in zkh wel horen hoe en wat nu verder. Maar rond de 39w (dus over 3 weken) anders een geplande keizersnede.. 

Ik voelde haar hoofdje echt aan de rechterkant bij m'n ribben zitten en onder de ribben boog voelde ik haar ruggetje bewegen. Daarnaast voelde ik haar altijd onderin m'n bekken schoppen.

Maar sinds gisteren zijn we ouders van onze prachtige dochter Lisa. Alles is goed met ons. 

Ze hebben geen reden gevonden waarom de kleine dwars lag, de baarmoeder zag er normaal uit. Dat is heel fijn om te weten.

We gaan nu lekker gegeten van onze kleine meid

Terug
Bovenaan