Oktober 2020❤️

Week 36 is gisteren aangebroken.. krijg s nachts steeds meer last van mijn rug... Ondanks kussen tussen mijn benen .. ondanks kussen draai ik soms ook gewoon nog terug naar me rug IPV zij.. iemand nog tips? Ook al doet meerdere uren op me zij liggen ook rugpijn geven .. ben het zwanger zijn nog niet zat maar de nachten vind ik niks meer aan haha

Gefeliciteerd met jullie dochter! 

vandaag 35w en 2 dgn. Ik slaap voor geen meter!! Kan mn draai niet vinden. Arme baby die word van links naar rechts gegooid in bed. Denk dat ik per nacht wel 100x van links naar rechts draai. Ook veel jeuk aan onderarmen. Van de week bloed geprikt ivm galzuren? Alles was gelukkig goed. 

meer die zo slecht kunnen slapen?

Ik rol ook 100x van links naar rechts ? geen tips hiervoor ? alleen blijven rollen als het logge slaapmonster ? mijn man word er GEK van ? cardio bij jou was de kleine al ingedaald toch? Had bij mijn vorige vanaf dat moment ook meer last van. Mn onderrug bij liggen en rondwaggelen. 

Gister was het. De 27e. Besefte me dat het nu nog echt een maar een maand is. Mn man gaat voor de laatste keer een week weg (werken) hierna blijft hij in de buurt. We hebben de cosleeper in elkaar gezet. De laatste dingen in elkaar gezet of bij elkaar gezocht. Ik ben benieuwd of ik dit keer weer overtijd loop. De realisatie komt.  

Pff gelukkig geen galzuren hope. Heb het zelf af en toe ineens aan mn bovenbenen. Halve fles babyolie derover en maar wrijven ?

Haha Samsonnn ?

Ooh dat kan dus door het indalen komen... Bedankt voor die informatie iig.. moet het er maar mee doen dan.. 
Wij hebben afgelopen weekend de box en kinderstoel met babyzitje in elkaar gezet..  komende week de klossen onder het bed en dan zit alles in elkaar volgens mij haha

Wel fijn dat we allemaal geen fan zijn van de nachten Haha.. overdag gaat het allemaal prima als ik maar uit bed ben ?

Terug
Bovenaan