Hahaha Samsonnn! Die klossen zijn hoog hè!! Ik had ook echt een poef naast het bed staan om vanuit daar het bed in te klimmen de vorige keer ?? Wij zetten ze er nu Zaterdag onder.. Jaa gek hè, 6 dagen ? can't wait! Zaterdag gaat de hond naar het pension en onze peuter naar opa en oma en hebben we lekker nog een dagje samen met zijn tweetjes en dan... kom maaar doooor!
Haha mama lou, zat er maar een chat functie op deze site, konden we elkaar allemaal gezelschap houden in de lange nachtelijke uren? Mijn vriend vraagt ook elke keer als ik me weer eens met mijn volle gewicht omdraai of alles nog wel goed gaat, en gezien dat 500x per nacht gebeurd heeft hij natuurlijk ook best wel gebroken nachten zo hahaah.
Wat ik wel weer jammer vindt... in het ziekenhuis mag er maar 1 bezoeker per dag komen, als de kraamzorg er is, idem dito.. snap die regels 100% hoor, sta er ook volledig achter, en nu de nieuwe maatregel max 3 personen op bezoek in thuis situatie wordt het voor ons een hele uitdaging om alleen al de opa's en oma's en broers en zussen uit te nodigen. Wij hebben namelijk allebei gescheiden ouders die hertrouwd zijn dus 8 opa's en oma's en in totaal 9 broers en zussen waarvan 7 met partner whahaha... goodluck?