Oktober 2020❤️

@Cardiozuster.. Jaa bij onze kraamzorg is zowieso al aangegeven maar 1 bezoeker per dag als zij er is.. wel leuk dat we al weten dat we dezelfde kraamverzorgster krijgen als bij m'n zoontje!
@dreamer precies zoals je zegt, valt van te voren toch niks over te zeggen.. we zien het wel met de tijd.. ook geen zin om me nu druk over te maken. 

Ah oke bij onze kraamzorg was het dat je kraamhulp en evt leerling van 6 moest afhalen.. dus dat zal in dit geval van de 3 toegestane mensen afhalen.. 
Nee dat is ook zo het is maar afwachten... We gaan het zien! 

Ik vind het wel lekker ? rustig ❤️ sowieso de eerste weken alleen een kleine kring rondom de kleine. Bij de eerste stonden dr ook ineens mensen op de stoep die we normaal nooooit of nauwelijks zagen. Dat zul je nu hoop ik veel minder hebben.

Wij hebben bij de eerste een kraamborrel georganiseerd in een zaaltje. Echt ideaal! Bijna iedereen op een dag laten komen! Dit doen we nu niet omdat ik het toch lastig vindt rondom Corona.

ja dat lijkt me nu heel lastig te organiseren met Corona, dan mag je max 30 personen hebben, dan heb je mogelijk nog niet alles in 1x klaar

Ik denk dat als de maatregelen zo blijven we gewoon familie eerst doen en dan wel zien met vrienden

Ja ik heb ook zoiets, eerst maar eens onze ouders en mijn opa en oma en onze broers en zussen en daarna zien we wel weer verder! De baby blijft toch nog wel een tijdje klein ?

Ja zo staan wij er precies in. Mijn kleinere broertje moest van de week getest worden en die woont nog bij mijn ouders thuis. Ik liep meteen te huilen, omdat als hij corona zou hebben hoogstwaarschijnlijk mijn moeder ook en die wilde ik zo graag bij mijn bevalling hebben. Gelukkig bleek het loos alarm en sloeg de test negatief uit! Maar je wordt wel weer even met je neus op de feiten gedrukt als het zo dichtbij gebeurd. 

Terug
Bovenaan