Mali kan ik me voorstellen, gelukkig heeft hij in zn doen en laten er geen hinder van. Snap ook dat je je indd zorgen maakt met later. Aan de andere kant jonge kindjes zijn zo kneedbaar. Maar de tumor kan dus niet meer doorgroeien??
ja 16u was heel heftig, heb dr ook wel een tik van over gehouden. Merk ook dat ik nu de datum dichterbij komt ik er op een bepaalde manier tegenop zie. Maar anderzijds weet ik ook weer dat het nu heel anders kan zijn. Ik hou mn hart vast ? als ik bijv bij mn collega kijk die heeft 2 van die super tevreden hummeltjes. Of bij de buren die hebben 1 rustig menneke en 1 driftkop. Of mn broer 3 totaal verschillende kindjes. De 1 is de ander niet. Dus al zou deze ook veel huilen dan zal dat vast een ander huiltje zijn op een ander moment op een andere manier ?? ik probeer het positief te houden ? voel in ieder geval aan de zwangerschap al dat het anders is, totaal andere kwalen. Ook schuift deze anders rond hihi en tis dit keer natuurlijk ern jochie dus dat zal sowieso anders zijn denk ik? ( ik weet het, klinkt niet zo genderneutraal 2020) als dat ik zou willen klinken ?