Oktober 2020❤️

Mali kan ik me voorstellen, gelukkig heeft hij in zn doen en laten er geen hinder van. Snap ook dat je je indd zorgen maakt met later. Aan de andere kant jonge kindjes zijn zo kneedbaar. Maar de tumor kan dus niet meer doorgroeien?? 

ja 16u was heel heftig, heb dr ook wel een tik van over gehouden. Merk ook dat ik nu de datum dichterbij komt ik er op een bepaalde manier tegenop zie. Maar anderzijds weet ik ook weer dat het nu heel anders kan zijn. Ik hou mn hart vast ? als ik bijv bij mn collega kijk die heeft 2 van die super tevreden hummeltjes. Of bij de buren die hebben 1 rustig menneke en 1 driftkop. Of mn broer 3 totaal verschillende kindjes. De 1 is de ander niet. Dus al zou deze ook veel huilen dan zal dat vast een ander huiltje zijn op een ander moment op een andere manier ?? ik probeer het positief te houden ? voel in ieder geval aan de zwangerschap al dat het anders is, totaal andere kwalen. Ook schuift deze anders rond hihi en tis dit keer natuurlijk ern jochie dus dat zal sowieso anders zijn denk ik? ( ik weet het, klinkt niet zo genderneutraal 2020) als dat ik zou willen klinken ?

Hihi moet je ook niet doen cardio! Een bevalling is heftig maar ook zo mooi! En op dat moment heb je maar 1 missie de rest is bijzaak. Ik was bijv fiks gescheurd, kan je verklappen dat ik er nauwelijks wat van mee heb gekregen ? op dat moment moet je kindje er gewoon uit. ? en echt enge dingen gebeuren normaal gesproken niet. Het zijn de meest gehoorde verhalen omdat deze het meeste verteld worden. Positieve bevallingen bekijken en opzoeken! Deze verhalen zijn er gelukkig genoeg.

uiteindelijk komt het vast goed! Ik ben wel erg nieuwsgierig aan het worden ondanks dat ik het zwanger zijn nog niet zat ben, maar wordt wel ongeduldig omdat ik wel eens wil weten of het nou een jongen of een meisje is die m'n buik alle kanten op laat gaan soms! haha

maar dames het is DE MAAND waarin we uitgerekend zijn! We zijn er! haha
Ook al ben ik de 25e uitgerekend! Zou zomaar november kunnen worden natuurlijk haha

Ik vind het ook zo knap van je dat je je nieuwsgierigheid hebt kunnen bedwingen ? indd ik vind het ook zo gek over een week mag het al! Maar met een beetje pech duurt het nog 5 wk ? 

Ja gek he, dan is het nu ineens oktober! Wij hebben inmiddels een datum voor keizersnede, dat is ook een gek idee.... Kan zomaar alsnog eerder beginnen natuurlijk, maar later niet ;)
@Cardiozuster herkenbaar! Hier ook dubbel, ene kant denk ik laat mij nog maar even zwanger zijn en is het spannend om straks ineens een kindje in je armen te hebben. Andere kant duurt het soms lang ;)
@malimali wat heftig van die tumor en al goed dat je de vragen soms zat word van mensen..  Hoop dat hij er zelf niet teveel hinder aan ondervind!
@Samson 16 uur per dag, mijn hemel. dan ben je wel aan het eind van je Latijn op een gegeven moment. Het is maar goed dat indd ieder kind anders is.. 

Jaa de tumor lijkt vooralsnog heel lichtjes te groeien, maar we hebben elke drie maanden controle in het ziekenhuis dus we worden goed in de gaten gehouden!
Hij heeft gelukkig geen pijn er aan en doet alles wat een kindje met 2 normale oogjes ook doet, en dat is het allerbelangrijkste!!

Jaaa oktober, the month to be haha... 

Fijn dat ze het zo nauw in de gaten gehouden word mali! 

dreamer wat bijzonder! Ik blijf het zo gek vinden dat je van te voren het gewoon weet van.. na dit moment, deze dag, ongeveer dit tijdstip is er een mensje bij!
Ik merk dat ik ook erg nieuwsgierig word. Dit knulletje voelt zo anders als mn dochter. Zij trapte me op het end met 41 wk nog steeds helemaal lens ? dit meneertje is meer van het schuiven en is sinds hij “goed”ligt extreem rustig ? hierdoor ga ik steeds ff twijfelen. Is het bij jullie nog druk in de buik?? 

Terug
Bovenaan