Oktober 2020❤️

@cardiozuster gek idee is dat hè, soms voel ik me ook een tikkende tijdbom (ondanks de ks is gepland kan ze natuurlijk altijd eerder denken ik wil eruit)
Merk jij al andere dingen aan je lichaam de laatste weken of niet?
Spannende tijden voor ons allemaal! 

ja heel gek idee

Ik merk dat alles meer energie kost, gister gestofzogen, dat koste me meer energie dan paar dagen daarvoor haha.. meer dat soort dingen.
Ik heb 's nachts me voedingskussen tussen de benen weggehaald.. ik slaap wel beter nu, nog wel iets rugklachten vanochtend maar minder dan gisteren.. je draait wel wat meer maar ja, dat doe ik ook met kussen haha
en ondanks dat de baby vorige week al volledig was ingedaald heb ik het idee dat de buik nu pas begint met zakken... die logica snap ik nog niet maar dat valt me op, naast dat die lekker naar voren groeit haha
oooh wordt nu wel echt spannend voor jou Dreamer! Die kleine kan zich idd nog even voordien melden! haha...  

Gek dat indd de meest dagelijkse klusjes zwaar worden. Ik had gister stof gezogen en gedweild. Man wat een uitdaging lag erna echt ff gesloopt op de bank. Of bukken dat doet me ook echt zeer ? gister was mn dochter wat. Dwars wilde dr popjes en duplo niet opruimen kreeg het gewoon NIET voor elkaar heb alles zo in de hoek geschoven met de dweilstok ?? ook goed ?

mali het is al bijna zover ???

Hmmm.. af en toe wat menstruatie achtige krampen.. duren best eventjes en komen daar paar uurtjes later terug.. tenminste 3x gehad vandaag.. herkenbaar voor iemand??

@Cardiozuster Ja! Heel herkenbaar. Het begon dinsdag in de namiddag en heeft echt best lang aangehouden (tot ongeveer donderdag ochtend). Niet regelmatig, maar wel duidelijk met pieken en dalen... Donderdag een controle bij de vk gehad en die zei dat m'n lichaam zich nu echt op de bevalling aan het voorbereiden is. De kleine is nog lager gaan liggen, maar dat hoeft allemaal nog niks te zeggen...
Ze zei ook dat het met obstipatie te maken kan hebben of bijvoorbeeld een volle blaas. Het enige is dat ik naar de wc gaan nooit uitstel en ik geen last heb van obstipatie. Dus vandaar dat ze zei dat dit wel voorweeën konden zijn. Ik hoop het! 

Zit er bij jou regelmaat in?!

Ja wel regelmatig krampen en steken. Bij ster had ik ong 3 wk regelmatig kramp. dan weer paar keer op een dag dan weer dag niet. Ik ben sinds vandaag compleet kalm.. geen nesteldrang, niet opgefokt of opgejaagd niks.. nou was het met de hormonen wel. Extremer.. maar ik ben van mezelf altijd wel druk, onrustig en gejaagd. Ken dit gevoel echt niet. Heb net in alle rust een stomme kinderfilm gekeken. Ik vind het huis wel best (HEB IK NOOOIT). Ik zie altijd overal wel een klusje in. Betrapte mezelf net dat ik naar de wasmachine sjokte en halverwege op bed ben gaan zitten en minstens een kwartier hersenloos naar buiten heb gekeken. Of ik heb eeb tik vd molen gehad of die hormonen spelen een gek spelletje. ?

haha Samsonnn... haha... zo'n slome dag heb ik soms ook wel.. haha... die hormonen doen gekke dingen met je haha Ik ben deze week aardig wat filmpjes rijker... heel wat gezien haha  

ah Mama Lou, fijn dat je het herkend.. ik las idd iets over voorweeen op internet, is natuurlijk altijd lastig om te bepalen of het door je blaas, darmen of voorweeeen zijn haha.. Meestal als ik naar toilet moet krijg ik geen menstruatie achtige krampen dus dat zal het denk ik niet zijn! Het is vandaag 3x, vannacht na het plassen toen ik weer in bed lag dacht ik hmmm gek krampen (en daarna viel ik weer in slaap haha), vanochtend bij wakker worden en vanmiddag rond het middaguur... Tot nu is het weer rustig... 

Hoe ver ben je nu Mama Lou?Is soms lastig bijhouden van iedereen zeg, stomme zwangerschapsdementie Ben ook steeds bang dat ik een afspraak met vriendin ofzo vergeet, steeds maar denken van huh? Er was iets met die datum! haha

Terug
Bovenaan