Oktober 2020❤️

Bij mij is het alleen savonds en druk druk in de buik. Overdag vrij rustig moet ik zeggen.. de bewegingen die ze maakt doen soms wel pijn hoor, net of ze even een salto maakt ofzo in m'n buik of er eens even goed voor gaat liggen haha

bij mij is het op bepaalde 'tijden' heel druk, tussendoor vooral bewegingen.. verloskundige zei al die tijden van 'drukte' gaat soms nog even door als ze uit de buik zijn, maar das vooral 's middags tussen 3 en 4 en 's avonds tussen 8 en 9 dat het enorm actief is, tussendoor gewoon fijne bewegingen, maar soms denk ik 'doe nu maar ff weer' en kort daarna voel ik weer wat.. Luistert al best goed haha! 's nachts gelukkig rustig maar was vannacht al om 4 uur wakker! *zucht* slaap was op

Wat spannend Mali! Hopelijk blijft dat allemaal goed gaan en wat fijn dat ze het goed in de gaten houden!

Hihi vanmorgen was hij al lekker aant schuiven. Vannacht ook al wakker ? dochterlief was enorm aan het dromen/slaapwandelen. Dus die moest ik zwat elk uur weer naar bed brengen? ze viel rond 6u eindelijk in slaap maar toen was ik klaarwakker ? ben al blij dat ik niet hoef te werken ?

Nee vaak periodes of als ze ziek word. Nu is dr papa doordeweeks steeds weg met het werk, nog 1 weekje en dan is dat klaar. Maar ze is echt een papas meisje dus vaak aan het end vd week word ze echt verdrietig. Ook merk ik dat ze het wachten op de baby echt zat is, en ook dat ik niet alles meer kan. Begint ook weer te snotteren dus ben dr bang voor ?? nu ligt ze ook nog amper een uur op bed maar al flink aan het spoken. 

@samsonn succes ermee! Fijn dat je man er na deze week weer is, voor jou denk ook wat makkelijker zo op het einde en je dochter hopelijk wat minder aan het spoken. Kan je nog even "rusten" 
@Mali @cardiozuster hier indd kan ik er ook de klok op gelijk zetten.. Als ik in bad lig of eind van de middag op de bank dan is ze lekker druk, zeker omdat haar hoofd bovenin ligt soms vrij pijnlijk onder mn ribben ?

Ooh dat lijkt me niet fijn Dreamer.... Maar wel bijzonder die activiteit ?

Gelukkig vannacht als we roosje geslapen IPV klaarwakker om 4u s nachts haha

Morgen 37 weken.. dan mag het echt gebeuren zeggen ze haha.. maar ja kan ook nog 5 weken duren ?

Ooh dat lijkt me niet fijn Dreamer.... Maar wel bijzonder die activiteit ?

Gelukkig vannacht als we roosje geslapen IPV klaarwakker om 4u s nachts haha

Morgen 37 weken.. dan mag het echt gebeuren zeggen ze haha.. maar ja kan ook nog 5 weken duren ?

Terug
Bovenaan