Oktober 2020❤️

Klopt had ik ook. Staat bij ons wel bij dat we overdags met de kraamzorg geen bezoek mogen. En savonds als ze weg is het ons eigen verantwoordelijk is. Ze kunnen je dus niet verplichten natuurlijk buiten kraamtijden om. En ze is er natuurlijk maar een week. Heb wel spatschermen besteld, liep vandaag met een mondkap en ergerde me groen en geel hihi. Vind het zo onpersoonlijk, toen zag ik de meiden vd drogist met zon doorzichtige kap om en dat oogt al meteen vriendelijker en je bril beslaat niet ?? dus hup meteen 10 besteld ook voor de kraamzorg/visite ?? kun je elkaar tenminste fatsoenlijk aankijken hihi. 
Kun je de shoot niet aanpassen? Als je 1.5 aanhoud, niet meer als 3 mensen in je huis en fotograaf een kappie op dan kan het toch?

Hi meiden!
Wij zijn gisteren om 9.52 uur trotse papa en mama geworden van onze dochter Esmee!
Wat ging het allemaal snel.. Zondag om 4 uur in het ziekenhuis kreeg ik een ballon ingebracht, die er savonds voor 10 uur al weer uit kon. Om 4 uur snachts begonnen de weeen op te zetten wat ik nog goed weg kon puffen. Om 9 uur smorgens wilde ik graag een ruggenprik maar dat ging niet meer omdat ik toen al op 6 cm ontsluiting zat en het erg snel ging. 20 min later had ik 8 cm ontsluiting en na 4x persen was onze dochter er een half uurtje later al..
De suikers zijn goed maar ze wil helaas nog niet drinken.
Hopelijk mogen we in de loop van de dag naar huis! Ze weegt 3362 gram en is 49 cm lang!

@Malimali Wauw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esmee! Is best snel gegaan als je het zo leest. Wens jullie een hele fijne kraamtijd toe en hoop dat ze snel wilt drinken ❤
@cardiozuster @samson ik heb nog geen mail gehad maar toen het advies max 6 personen nog was, gaven ze aan dat er dan als de kraamhulp er is er één extern iemand bij mag zijn. Ga er een beetje vanuit dat nu het max 3 is, er indd niemand bij mag als zij er zijn. Rare gewaarwording zo'n kraamtijd in corona rijden, de kraamzorg hier gaf wel aan dat veel ouders het als rustig en prettig ervaren doordat ze de eerste week echt rust hebben... 
Slim van die spatschermen Samson, mondkapjes in combinatie met zwangerachap bril én regen achtig weer is inderdaad drama kwam ik al achter 
Dan maar 's avonds mondjesmaat bezoek van ouders zussen etc. Het is niet anders helaas.
Hoe voelen jullie je? Ik zit inmiddels op 37w4d merk dat mn lijf wel steeds moeizamer opstart ;) af en toe voel ik me net een oma. Slapen meestal 2 uurtjes achter elkaar dan tijd wakker of naar de wc.. 

MALI GEFELICITEERD!! Wat vlot!! ❤️❤️
hopelijk drinkt ze snel! Hoe voel jij je? 

@cardio hihi ik ben vandaag 37, 1x pw gaat dochter naar de psz normaal ga ik dan poetsen en klussen maar het is nu al de 2e week op rij dat ik op bed lig ? ook savonds komt er niks meer uit mn handen. Waar ik normaal leef op takenlijstjes ben ik gesloopt. Slaap indd max. 2 uurtjes en dan toch naar de wc of moeizaam omrollen. Voel me indd een oud vrouwtje. Had vanmorgen ook controle ivm de groei, hij is wel ietsje vooruit gegaan,wel een extra groei echo volgende keer. Dus gewoon kalm aan ? 

Moet ook zeggen dat wij de vorige keer sowieso bezoek al enorm doseerde. Merkte aan de baby dat ze echt overprikkeld werd van drukte. Ook zat ik er niet zo op te wachten. Maar dst verschilt ook per persoon. Mn broer nodigde meteen de hele wereld uit na de bevalling. Vraag me achteraf af of de kraamvrouw het wel zo grappig vond. 

Mali gefeliciteerd!! Wat een prachtige naam! Nu lekker genieten!! Wat een mooi geboortegewicht! Hopelijk begint ze vandaag lekker met drinken en mogen jullie naar huis!!

haha dreamer, die van mij start ook langzaam op... Ieder klusje lijkt me iedere dag meer energie te kosten! Pffff
spannend Samson!! Wat fijn dat we ons allemaal zo oud voelen haha
M'n vriend vind het allemaal lachwekkend, hij zegt ik hoop dat als die kleine eruit is dat je weer de oude bent haha.. want je bent nu een geitje! haha... (heel lief bedoeld natuurlijk haha)
ja me schoonzusje zei ook al, tis wel lekker rustig!
Maar tis voor ons de eerste dus ik kan ook moeilijk vergelijken met een 'normale kraamperiode'
We hebben ook echt mail gekregen dat als we zelf klachten gaan vertonen dat ze de zorg ook gaan aanpassen naar 2-3 uur zorg bij huis en de rest via beeldbellen... Wel gek hoor.. hoop dat ik geen klachten krijg

@cardiozuster dat is ook wat, zorg met beeldbellen.. Klinkt alsof we in een andere tijd beland zijn toch?
@Samson kan me goed voorstellen dat ieder het anders doet die eerste week... Zou zelf denk ook niet op het hele huis vol zitten te wachten als je net bevallen bent.. Dat is nu sowieso geen optie. Misschien wel makkelijker accepteren voor mensen die iets verder staan.. Dan is Corona ineens een goed excuus ?
Vind het zelf voornamelijk voor mijn vriend spannend, ik zal hoe dan ook een ks krijgen (ze moet er toch uit) maar als hij klachten krijgt denk ik niet dat hij erbij mag zijn in het ziekenhuis. Extra oppassen geblazen en geen gekke dingen die laatste weken.
Ben erg lui vandaag ? wel kleine boodschap gedaan maar voor de rest alleen de bank gezien..

Terug
Bovenaan