Oktober 2020❤️

Ieder indd zn eigen manier hihi kan me ook weer voorstellen dat je denkt van hoppa meteen iedereen gehad ?
beeldbellen?? Dat zal toch niet?! Zouden wij in de zorg es moeten doen ?? 

Oeps, ik heb het een en ander gemist... Om even overal op te reageren; duidelijk voorweeën (nog geen ontsluiting) en de vk geeft aan dat dat nog lang kan duren. Dus het blijft wachten. Ze zijn niet zo heftig dat ik ze echt moet wegpuffen, maar ik kan ook niet rustig blijven zitten. We zullen zien! Ik omschrijf het zelf nog echt als krampen, dit kunnen nog geen weeën zijn.
Mali van harte! Succes de komende periode en geniet ervan. :)
Zo te horen hebben we allemaal een beetje dezelfde regels. Hier ook overdag liever geen visite. Wij willen de newborn shoot wel gewoon door laten gaan want de fotograaf kan makkelijk 1,5e meter afstand houden toch? Als de kraamzorg het niet fijn vind plannen we de shoot rond 3/4 's middags en vragen we of ze iets eerder naar huis wilt een dagje bijvoorbeeld.
Blijf het gek vinden deze hele situatie! En beeldbellen?! Dat is toch niet te doen... (Ik zie het al voor me inderdaad in het ziekenhuis. Chirurg is ziek, maar we kunnen wel beeldbellen! Hahaha)

haha in het ziekenhuis doen ze vast niet aan beeldbellen, maar stond in de mail van de kraamzorg dat als je klachten hebt dat ze daar voor de middag periodes op terugvallen, dan mag je met camera erbij gaan voeden ofzo? Klinkt heel gek iig
Ik hoop dat we allemaal maar geen vage klachten krijgen waardoor je in zo'n situatie bent beland

aah toch voorweeen dus..
ik heb heel af en toe krampen, maar vooral 's ochtends en soms 's nachts/'s avonds, overdag vrij weinig...  
Wachten duurt lang haha..

en idd maar extra voorzichtig zijn met wat je doet de aankomende weken...
Vooral voor je man dreamer, wat je zegt hij moet geen klachten krijgen waardoor hij evt. niet bij de KS aanwezig kan zijn! Dat zou toch balen zijn!
Dikke sjaal om, muts op! Geen koutje vatten! haha

Mmm, cardiozuster, ze doen er in ieder geval wel wat aan om je toch de zorg te kunnen verlenen die je nodig hebt. We kunnen helaas verder niks aan de situatie doen. Inderdaad wat je zelf zegt, extra voorzichtig zijn!!!

In het ziekenhuis probeerde ze me eerst ook af te wimpelen met beeldbellen. Ik was toen wel een beetje vinnig heb de gynaecoloog meteen gemaild van joh hoe zie je dat voor je wil je me via FaceTime onderzoeken ?? ja ja mevrouw dat kan eigenlijk ook niet echt. Kon ineens meteen komen ?? achja leuk geprobeerd

Maar vind sowieso dat je gewoon recht hebt op zorg en al helemaal met je eerste kindje ❤️ pff ik herinner me echt die eerste dagen, wat een waanzin komt er op je af. ???

Hihi laten we zeggen dat ik het zat ben om afgescheept te worden. Ben echt heel anders tegen zorg aan gaan kijken de laatste jaren. ? 
heb vannacht heerlijk geslapen, mn dochter is ineens heeeeeel aanhankelijk denkt dat ze nog ff extra aandacht wilt. Ze kroop dr vanmorgen bij en ze heeft tot 11u strak tegen me aangelegen. Wilt veel knuffelen en wijkt amper van mn zijde. Zo lief! Denkt dat ze aanvoelt dat dr broertje der straks bij is. Dat papa er ook al ff niet veel is werkt ook niet echt mee. Ik geniet er nog ff heerlijk van. 

ik heb gister nog ff wat puntjes op de i gezet met mn zwangerschaps boekies hihi nog ff wat ademhalingsoefeningen geoefend ? gekeken naar bevalhoudingen onder het mom van wie weet gaat het nu anders (vorige keer door weeenstorm 3 uur over de grond getijgerd kon niet eens staan).? 
En wil me nog ff een keer extra inlezen in borstvoeding ff geheugen weer opfrissen.

Terug
Bovenaan